coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ال جی جی 7 تین‌کیو ۱۲ اردیبهشت رونمایی می‌شود

ال جی جی 7 تین‌کیو (LG G7 ThinQ) در رویدادی که ۱۲ اردیبهشت ماه (۲ می) در منهتن نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

پس از ماه‌ها اخبار و شایعات پیرامون گوشی جدید کمپانی ال‌جی، این شرکت بالاخره اسم جی 7 تین کیو (G7 ThinQ) را انتخاب کرد. ال جی جی 7 ThinQ رسما در تاریخ ۱۲ اردیبهشت رونمایی می‌شود و یک روز پس از آن، در سئول، پایتخت کره به نمایش گذاشته خواهد شد. این گوشی هوشمند نیز همانند ال جی وی 30 اس تین‌کیو (LG V30S ThinQ) از قابلیت‌های Vision Al و Voice Al برخوردار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: نگاه نزدیک به گوشی ال جی وی ۳۰ اس ThinQ


روز گذشته تصویری از این دستگاه در فضای اینترنت منتشر شد و تنوع رنگی آن را به نمایش گذاشت. جی 7 تین‌کیو در رنگ‌های مشکی، آبی، آبی مات، خاکستری و صورتی تیره عرضه خواهد شد. یک ناچ (شکاف) شبیه به آیفون 10 در قسمت بالای نمایشگر وجود دارد و حاشیه‌ی باریکی نیز در قسمت پایینی آن دیده می‌شود.

چیدمان دوربین دوگانه این موبایل به صورت عمودی بوده و در پنل پشتی دستگاه تعبیه شده است. اسکنر اثرانگست کمی پایین‌تر از ماژول دوربین قرار گرفته است. لبه‌های سمت راست و چپ در پنل پشتی این گوشی هوشمند کمی خمیده هستند. ال جی جی 7 تین‌کیو از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است.

مشخصات ال جی جی 7 تین‌کیو

اطلاعاتی که پیرامون مشخصات ال جی جی 7 تین کیو منتشر شده، چندان معتبر نیستند؛ بااینحال، شایعات حاکی از آن است که این موبایل از صفحه نمایش 6.1 اینچی  فول ویژن با رزولوشن QHD+، دو مدل رم ۴ و ۶ گیگابایتی و دو مدل حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار خواهد شد. گفته می‌شود که نسخه‌ی رم ۶ گیگابایتی با نام ال جی جی 7 تین کیو پلاس معرفی می‌شود.

از دیگر مشخصات اصلی جدیدترین پرچم‌دار ال جی می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد که از تکنولوژی شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. اندروید 8.1 اوریو همراه با رابط کاربری ال‌جی به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه اجرا می‌شوند.

این موبایل احتمالا با کد حفاظت IP68 (مقاوم در برابر آب و خاک) همراه خواهد بود. برخی امیدوارند که ال جی جی 7 تین کیو از اسپیکرهای استریو نیز برخوردار شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر