;
coinex

سامانه ردیابی موبایل و تبلت سرقتی همیاب 24 راه اندازی شد!

سامانه ردیابی موبایل و تبلت سرقتی با حمایت معاونت قوه قضائیه راه اندازی شد. از این پس افرادی که دچار چنین مشکلی شده اند می توانند به این سامانه مراجعه کنند.

به گزارش تکراتو، افراد می توانند در صورتی که موبایل یا تبلت آنها به سرقت رفته باشد و یا مفقود گشته باشد به سامانه ردیابی موبایل مراجعه کرده و در جستجوی دستگاه موردنظر باشند. این سامانه امکان ردیابی و اعلام سرقت کالاهای مسروقه دیجیتال را فراهم کرده است. همچنین در هنگام خرید نیز می توان با استعلام شماره سریال کالای دیجیتال، خریدی امن و سالم داشت.

لازم به ذکر است که اپراتوهای مخابراتی نیز با سامانه ردیابی موبایل همیاب 24 همکاری می کنند تا در کمترین زمان ممکن، گوشی یا تبلت سرقت شده پیدا شود. سامانه ردیابی موبایل همیاب 24 محصول همکاری ارگان هایی مانند پارک علم و فناوری خراسان رضوی ، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، اصناف سرتاسر کشور و شرکت ساینا پردازش گسترش شرق می باشد. این سامانه به ازای ارایه خدماتی متمایز و کاهش هزینه و زمان برای کاربران خود توانست در شهریور ماه 1395 به عنوان هوشمندترین کسب و کار ایران در همایش شهر هوشمند انتخاب گردد.

استفاده از سامانه ردیابی موبایل و تبلت سرقتی

دسترسی به این سامانه از طریق آدرس www.hamyab24.com  امکان پذیر است. برای پیدا کردن کالای دیجیتال گمشده لازم است در ابتدا مشخصات کالا در سامانه ردیابی موبایل ثبت شود. سپس سیم کارت سوزانده می شود و در ادامه سامانه همیاب 24 کالای شما را به عنوان کالای سرقتی به تمام فروشگاه ها و اصناف کل کشور به منظور جلوگیری از خرید و فروش کالای سرقتی، اعلام می کند.

کالای ثبت شده در بین کالاهای پیدا شده موجود در سامانه همیاب 24 جستجو می شود. ردیابی کالای شما در شبکه مخابراتی توسط همیاب 24 هر 5 روز یکبار انجام می گیرد و در صورتی که سیم کارت جدید روی گوشی و یا تبلت قرار بگیرد یک کد برای سامانه همیاب 24 توسط اپراتور صادر کننده سیم کارت ارسال می گردد.

در صورت پیدا شدن کالا سامانه همیاب 24 کد ردیابی کالا را در اختیار فرد قرار می دهد و فرد می تواند با مراجعه به دادگستری و اپراتور صادر کننده سیم کارت، اسم و آدرس محل کالای خود را دریافت کند.

هدف از راه اندازی سامانه همیاب 24

از جمله اهداف مهم راه اندازی سامانه ردیابی موبایل همیاب 24 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پیشگیری و کاهش سرقت کالاهای دیجیتال در کشور
  • کاهش هزینه و زمان برای پیگیری کالاهای دیجیتال گمشده و سرقتی
  • صرفه جویی اقتصادی در ارایه خدمات توسط دولت

بررسی امکانات مهم سامانه ردیابی موبایل و تبلت سرقتی

  • استعلام شماره سریال کالای دیجیتال در سامانه، قبل از خرید
  • ثبت شماره سریال کالای دیجیتال گمشده و سرقتی در سامانه
  • ثبت شماره سریال کالای پیدا شده در سامانه برای رساندن کالا به دست مالک اصلی
  • نگهداری مشخصات کالای دیجیتال به نام خریدار

.

گردآوری: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر