coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 12 با پردازشگر اسنپدراگون 854 و رم 8 گیگابایتی عرضه می‌شود!

شرکت HTC مهارت خوبی در ساخت گوشی‌های کارآمد دارد. در این مطلب به ارائه جزییاتی در مورد گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 12 این سازنده مشهور تایوانی پرداخته‌ایم.

شرکت اچ تی سی مشغول ساختن گوشی پرچمدار بعدی خود است و ظاهرا تصمیم دارد که این محصول را با نام اچ تی سی یو 12 یا اچ تی سی یو 12 پلاس عرضه کند. این گوشی پرچمدار در چند روز گذشته موضوع داغ بسیاری از منابع خبری بوده و هم اکنون ما می‌دانیم که قرار است با چه ویژگی‌هایی ارائه شود.

مشخصات اچ تی سی U12

لیست مشخصات منتشر شده از گوشی اچ تی سی یو 12 از این امر حکایت می‌کند که این گوشی هوشمند قرار است با یک نمایشگر 5.5 اینچی QHD پلاس با نسبت تصویر 18 به 9 و پوشش محافظتی گوریلا گلس 5 عرضه شود. گفته شده که این محصول مانند بیشتر گوشی‌های پرچمداری که در سال 2018 وارد بازار شده‌اند و می‌شوند، از پردازشگر پیشرفته و قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 845 بهره می‌برد.

در لیست مشخصات ارائه شده ذکر شده است که اچ تی سی یو 12 یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD را نیز بر روی خود دارد و کاربران این محصول می‌توانند ظرفیت این حافظه را به 2 ترابایت افزایش دهند. این گوشی زیبا یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 12 و 16 مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/1.5 و قابلیت فوکوس خودکار اولترا اسپید (UltraSpeed) را هم در کنار یک دوربین دوگانه سلفی با سنسورهای 8 مگاپیکسلی در اختیار شما می‌گذارد.

توانایی پشتیبانی فناوری‌های اج سنس 2 (Edge Sense 2.0) و بوم ساوند (Boom Sound)، سیستم عامل اندروید 8 اوریو، کد محافظتی IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک، اسکنر اثر انگشت پشتی، هدفون یوسونیک (USonic) اچ تی سی با قابلیت کاهش نویز صدا، یک باتری 3,450 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع 4 کوالکام و فناوری شارژ بی سیم و قابلیت‌های اتصالی وای فای 802.11 a/b/g/n/ac و NFC از دیگر ویژگی‌های این گوشی پرچمدار هستند.

تصاویری که اخیرا از گوشی اچ تی سی یو 12 منتشر شده است، نشان داده‌اند که نمایشگر این محصول برخلاف نمایشگر آیفون X فاقد شکاف است. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی پرچمدار جدید سازنده مشهور تایوانی از یک پنل شیشه‌ای پشتی بهره می‌برد. سازنده تایوانی گفته است که امسال گوشی میان رده اقتصادی یو 12 لایف (U12 Life) را هم وارد بازار می‌کند. طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند یک شکاف را در بالای نمایشگر خود دارد.

قیمت و زمان عرضه

هنوز جزییاتی در مورد قیمت و مکان‌های عرضه این محصول منتشر نشده است اما این احتمال وجود دارد که یو 12 با قیمتی در حدود قیمت گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (کمتز از 1000 دلار معادل 4200 تومان با ارز اسمی دولتی فعلی) عرضه شود. انتظار می‌رود که گوشی اچ تی سی یو 12 در ماه آینده (اردیبهشت 97) وارد بازار شود.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگه واقعا این باشه رنگ سفید و قرنزش خعلی خوشگله،جلوشم زیباست

    پاسخ