;
coinex

اشتراک رایگان اسپاتیفای در آینده ای نزدیک تغییر می کند!

اشتراک رایگان اسپاتیفای در آینده ای نزدیک تغییر می کند. آنها قصد دارند تا سرویس اشتراک رایگان را به سرویس پولی نزدیک تر کنند.

اسپاتیفای قصد دارد تا سرویس اشتراک رایگان را با ایجاد تغییراتی به سرویس پولی نزدیک تر کند. براساس اطلاعات منتشر شده در صورت ایجاد چنین تغییری اسپاتیفای برای استفاده کاربران موبایل آسان‌تر از همیشه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ارزش سهام ۴ درصدی سونی از اسپاتیفای چقدر است؟


ایجاد تغییراتی در سرویس اشتراک رایگان اسپاتیفای

کاربران موبایل سرویس رایگان اسپاتیفای ، در آینده سریع‌تر از گذشته به پلی‌لیست‌ها مورد نظر خود دسترسی خواهند داشت و می توانند کنترل بهتری روی پخش موزیک در این حالت داشته باشند. در اشتراک رایگان امکان گزینش تک آهنگ از پلی‌لیست‌ها وجود ندارد و برای گوش دادن به موزیک‌ها کاربران محدود به پخش تصادفی یا شافل هستند. اما احتمال دارد که با روی کار آمدن تغییرات جدید این محدودیت از پیش پای کاربران برداشته شود.

اسپاتیفای در حال حاضر با داشتن بیش از 159 میلیون کاربر در سراسر دنیا که نزدیک به 70 میلیون نفرشان از سرویس رایگان استفاده می‌کنند، بزرگترین سرویس‌ استریم موسیقی دنیاست. شکی نیست که استفاده از اشتراک رایگان اسپاتیفای باعث می شود که جمعیت کاربران حق اشتراک پرداز بیشتر شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر