;
coinex

نقض حقوق پتنت Touch ID بار دیگر پای اپل را به دادگاه باز کرد!

نقض حقوق پتنت  Touch IDباعث شد تا اپل بار دیگر راهی دادگاه شود. شرکت Firstface مدعی شده که اپل مشغول سرقت تکنولوژی از این کمپانی است.

این روزها کمپانی های مختلف مرتبا به دلیل نقض حقوق پتنت ها، از یکدیگر شکایت می کنند و ادعا دارند که که خالق یک تکنولوژی خاص هستند که شرکت دیگری آن را ربوده و از آن استفاده می کند. در این میان اپل یکی از شرکت هایی است که دائماً از سوی کمپانی های ترول مورد هدف قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید: علت پرداخت جریمه ۵۰۰ میلیون دلاری اپل چیست؟


شکایت از اپل به دلیل نقض حقوق پتنت  Touch ID

در تازه ترین پرونده قضایی علیه اهالی کوپرتینو، یک کمپانی کره ای به نام Firstface ادعا کرده است که پتنتی مرتبط با اسکنر اثر انگشت داخل دکمه فیزیکی هوم به ثبت رسانده و اپل با Touch ID در واقع مشغول سرقت تکنولوژی آنهاست.

نقض حقوق پتنت Touch ID

اتهام سرقت این تکنولوژی به صورت مستقیم از سوی مدیرعامل  Firstface، جونگ جائه لارک به اپل زده شده است. وی در مورد نقض حقوق پتنت  Touch ID اعلام کرد که در کشورهای مختلفی مانند ژاپن، کره و ایالات متحده، پتنتی برای سیستم تشخیص هویت از طریق اثر انگشت به ثبت رسانده و این اسکنر، داخل دکمه هوم دستگاه تعبیه شده است.

لازم به ذکر است که اپل به تازگی از یک پرونده قضایی دیگر راحت شده است که در آن اپل به خاطر نقض حقوق پتنت های کمپانی هلدینگ  VirnetX، مجبور شد 500 میلیون دلار پرداخت کند. البته این شکایت جدید نیز دلیلی غیر از دریافت پول ندارد!

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع:  9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر