;
coinex

مقایسه سرعت هواوی پی 20 پرو با آیفون 10 اپل ؛ کدام گوشی سریع‌تر است؟ [تماشا کنید]

در ویدیوی این مطلب برای اولین بار تست سرعت گوشی هواوی پی 20 پرو با آیفون 10 اپل برای شما نمایش داده خواهد شد تا مشخص شود پرچمدار سه دوربین چینی‌ها دستگاه سریع‌تری است یا پرچمدار گران قیمت اپل. برای رسیدن به پاسخ این سوال حتما در ادامه با تکراتو همراه باشید.

هواوی P20 پرو و آیفون 10 اپل قدرتمندترین پرچمداران حال حاضر بازار موبایل هستند و هردوی این محصولات پیش از این در تست‌های سرعت عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. این مقایسه سرعت بین دو گوشی هواوی پی 20 پرو و آیفون 10 اپل شامل باز کردن 16 اپلیکیشن و بازی بوده و باهم خواهیم دید که کدام دستگاه در باز کردن این برنامه‌ها سرعت بیشتری خواهد داشت.

در حالی که هواوی P20 پرو هنگام باز کردن اپلیکیشن‌های سبک‌تر مانند توئیتر، اینستاگرام و یوتیوب سرعت بیشتری دارد، اما آیفون 10 هنگام اجرای برنامه‌های سنگین مانند بازی‌های Temple Run 2 ، Dead Trigger 2 و آسفالت 8 به صورت محسوسی سریع‌تر عمل می‌کند.

اما وقتی نوبت به باز کردن مجدد برنامه می‌رسد، گوشی هواوی پی 20 پرو برنده‌ی مطلق سرعت است. پرچمدار جدید هواوی می‌تواند تمام برنامه‌های اجرا شده را در حافظه‌ی رم خود باز نگه داشته، در حالی که آیفون 10 اپل تقریبا اکثرا اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را مجددا بارگذاری می‌کند.

این اتفاق به دلیل کمبود رم آیفون 10 رخ می‌دهد؛ زیرا پرچمدار فعلی اپل به اندازه‌ای حافظه‌ی رم ندارد که بتواند این تعداد برنامه را به صورت اجرا شده نگه دارد. اما در نقطه‌ی مقابل، هواوی P20 پرو با بهره‌گیری از 6 گیگابایت حافظه‌ی رم به خوبی از عهده‌ی این وظیفه برمی‌آید.


بیشتر بخوانید: بررسی هواوی پی 20 پرو


بله فراموش نکنید که آیفون 10 تنها 3 گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و بنابراین با وجود اینکه پرچمدار اپل وظایف سنگین را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد و سیستم عامل iOS نیز بهینه‌تر از اندروید عمل می‌کند؛ اما این رقیب چینی است که در هنگام اجرای برنامه‌های سبک و عملکرد چندگانه موفق‌تر عمل کرده و سریع‌تر است.


بیشتر بخوانید: تست سرعت سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس در برابر آیفون ۱۰ [تماشا کنید]


آیفون 10 اپل به چیپست شش هسته‌ای A11 بایونیک مجهز است و هواوی P20 پرو از چیپست هشت هسته‌ای کایرین 970 بهره‌ می‌برد. پیش از این نیز این چیپست در برخی محصولات پیشین هواوی شامل میت 10، میت 10 پرو و آنر View 10 نیز بکار گرفته شده بود. این پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز تنظیم شده و از یک هسته‌ی پردازشی مجزا نیز برای قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد.

اکنون دعوت می‌کنیم به تماشای رقابت جذاب و دیدنی هواوی P20 پرو در برابر آیفون 10 اپل بنشینید تا ببینید که کدام گوشی سرعت بیشتری دارد؟ شما عملکرد کدامیک از این محصولات را بهتر ارزیابی می‌کنید و کدام گوشی را بیشتر می‌پسندید؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر