;
coinex

تعداد اپلیکیشن های پولی اپ استور در آینده افزایش می یابد!

گزارشات موجود نشان از افزایش بی سابقه تعداد برنامه ها و  اپلیکیشن های پولی اپ استور در آینده دارند. علت افزایش اپلیکیشن های پولی تغییر ویژگی های آنهاست.

به گزارش تکراتو، کاربران گوشی های آیفون از برنامه های پولی فروشگاه اینترنتی اپ استور استقبال بی نظیری کرده اند. این امر باعث شد تا تحلیلگران اعلام کنند که اپلیکیشن های پرداخت درون برنامه ای از این پس بیشتر از قبل خواهند شد. علاوه بر این گزارش های منتشر شده از سوی موسسه سنسور تاور، نشان می‌دهد که استفاده از خرید درون برنامه ای در میان کاربران بیش از پیش محبوب شده است.


بیشتر بخوانید: تعدادی از افشاگران اطلاعات محرمانه اپل دستگیر شدند!


افزایش اپلیکیشن های پولی اپ استور

پرداخت های درون برنامه‌ای کاربران گوشی‌های آیفون دچار رشد شده و در مقایسه با سال 2016 حدود ۲۳ درصد افزایش یافته اند. کاربران گوشی‌های آیفون به صورت میانگین مبلغ ۵۸ دلار را خرج خریدهای درون برنامه‌ای می کنند که این میزان نیز نسبت به سال گذشته که ۴۷ دلار بود، افزایش یافته است.

از این ۵۸ دلار حدود ۳۶ دلار آن برای دریافت بازی‌های آنلاین و موبایلی خرج می شود. پس از اپلیکیشن های بازی نیز، حوزه های سرگرمی، شبکه های اجتماعی و زندگی به ترتیب محبوب ترین و همچنین پرطرفدارترین برنامه های پرداخت درون برنامه ای توسط کاربران آیفون هستند.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر