;
coinex

جدیدترین اخبار تکنولوژی

در این مطلب ویژه در تکراتو، با رصد دقیق بازار موبایل ایران، لیست قیمت گوشی امروز 9 فروردین 1403 را ارائه می‌کنیم. در ادامه به لیست قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون، پوکو و هواوی امروز پنجشنبه 9 فروردین 1403 می‌پردازیم.

در این مطلب به بررسی این سوال می‌پردازیم که چگونه میتوان با هوش مصنوعی ترید کرد و با عملکرد ربات‌های طراحی شده برای ترید با هوش مصنوعی آشنا می‌شویم.

تلفن‌های همراه، یکی از ابزارهای پرکاربرد در سطح جهان محسوب می‌شوند. از زمان ظهور این ابداع تا به امروز، تحولات زیادی در این زمینه رخ داده که این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد. قبل از اینکه گوشی‌های همراه وارد عرصه شوند، فعالیت‌های مختلفی از جمله پیگیری اخبار، دریافت اطلاعات از قیمت‌های روز محصولات، برقراری ارتباط…

بر خلاف سایر کشورهای جهان که در صنعت خودروسازی فعالیت می‌کنند، در کشور ما، خودرو به عنوان یک سرمایه‌ای حیاتی شناخته می‌شود. قیمت این اسلحه ترابری در دامنه کارخانه و بازار دارای اختلافاتی است و کنترل بر قیمت آن همواره یکی از چالش‌های دولت بوده؛ دولت سعی می‌کند با روش‌هایی همچون قرعه‌کشی یا تحویل فوری…

کمپانی بزرگ اپل پتنت‌های جدیدی را ارائه کرده که نشان می‌دهد می‌توان بدون تغییر سایز ظرفیت باتری را افزایش داد. نکته جالب اینجاست که سری آیفون 16 ممکن است با باتری‌های بزرگتر عرضه شود.

صفحه 1 از 4781

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو