;
coinex

طراحی گوشی‌های گلکسی اس 10 نهایی شد؛ احتمال وجود دوربین سه بعدی [تماشا کنید]

امروز از رسانه‌های کره‌ای خبر رسید که سامسونگ طراحی نهایی گلکسی اس 10 (Galaxy S10) و گلکسی اس 10 پلاس خود را انتخاب کرده است. طراحی پرچمدار دهمین نسل از کهکشانی‌های سامسونگ امروز مورد تایید قرار گرفت.

به نظر می‌رسد که بازار موبایل جهان هرگز استراحت ندارد و کمپانی‌های بزرگ در این مورد از همه موثرترند. غول گوشی‌ساز کره‌ای هنوز مدت زیادی نیست که گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود را روانه بازار کرده که خبر از سامسونگ گلکسی اس 10 به میان آمده است.


تماشا کنید: سامسونگ گلکسی S10 در راه است ؛ سامسونگ دلبری می‌کند


در گزارشی که به تازگی در منابع خبری کره‌ای منتشر شده است، گویا طراحی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس نهایی شده، اما هنوز چیزی به عنوان نمونه نهایی و یا رندری از این دستگاه به بیرون درز نکرده است.

با اینکه گفته می‌شد سامسونگ برای دهمین نسل از کهکشانی خود برنامه ویژه‌ای دارد، اما با توجه به اطلاعات اخیر به نظر می‌رسد که اتفاق چندانی در طراحی گلکسی S 10 صورت نگیرد. همان نمایشگر اینفینیتی که با اس 8 معرفی و با اس 9 ادامه یافت، در گلکسی اس 10 نیز خودنمایی خواهد کرد.

پیش از این گفته شده بود که احتمال دارد سامسونگ نام پرچمداران سری گلکسی S را به گلکسی X تغییر دهد. مطلب زیر در این باره به طور کامل توضیح می‌دهد.


بیشتر بخوانید: سامسونگ نام پرچمداران خود را به گلکسی X تغییر می‌دهد ؛ آیا این یک کپی از نام آیفون است؟!


رسانه‌های داخلی کره ادعا می‌کنند که نمایشگر اینفینیتی در پرچمدار 2019 سامسونگ نیز همچنان در سر جای خود باقی خواهد ماند. گلکسی اس 10 با یک نمایشگر 5.8 اینچی و گلکسی اس 10 پلاس با صفحه نمایش 6.3 اینچ معرفی می‌شوند.

اگر ما این اطلاعات را درست در نظر بگیریم، نمایشگر گوشی‌های گلکسی S 10 کمی بزرگتر از نسل فعلی اس 9 هستند. اس 10 چیزی در حدود 0.03 اینچ و اس 10 پلاس 0.08 اینچ بزرگتر از مدل‌های فعلی خواهند بود.

نمایشگر گوشی‌های گلکسی S 10 کمی بزرگتر از نسل فعلی اس 9 هستند. اس 10 چیزی در حدود 0.03 اینچ و اس 10 پلاس 0.08 اینچ بزرگتر از مدل‌های فعلی خواهند بود.

به احتمال زیاد سامسونگ حاشیه‌های بالایی و پایینی نمایشگر خود را به حداقل ممکن خواهد رساند تا بتواند فضای بیشتری از پنل جلویی را در اختیار گوشی پرچمدارش بگذارد. در این گزارش همچنین آمده است که حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی اس 10 در زیر نمایشگر و به صورت یکپارچه با آن طراحی می‌شود.

دوربین سه بعدی در گلکسی اس 10 سامسونگ

البته این تمام آن چیزی نیست که درباره پرچمداران سری گلکسی اس 2019 سامسونگ عنوان می‌شود. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های شایعه شده وجود دوربین سه بعدی جدیدی است که در اس 10 خودنمایی خواهد کرد.

این ماژول دوربین سه بعدی توسط یک شرکت اسرائیلی به نام مانتیس ویژن (Mantis Vision) و با همکاری سازنده دوربین Woodgate تولید خواهد شد و با درک عمق از سوژه های مورد نظر ویژگی‌های جذابی را برای گلکسی اس 10 به ارمغان خواهد آورد.

اگر می‌خواهید درباره قابلیت‌های دوربین سه بعدی مانتیس ویژن جزئیات بیشتری بدانید، ویدیوی زیر را از دست ندهید.

.
منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر