;
coinex

تذکر نماینده قروین به وزیر ارتباطات ؛ تغییر سمت یکی از مدیران زن وزارت ارتباطات!

تذکر نماینده قروین به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر ساز شد. این تذکر در واکنش به تغییر سمت یکی از مدیران زن این وزارتخانه بوده است.

به گزارش تکراتو، سیده حمیده زرآبادی با اشاره به برکناری یکی از مدیران ارشد زن در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که آقای آذری جهرمی در ابتدای کار سعی کرد از فضای حاکم بر جامعه که خواستار به کارگیری ظرفیت زنان توانمند بود، سوءاستفاده کند. به گفته زرآبادی جهرمی سعی کرده است تا با چند انتصاب جایگاه خود را در نزد افکار عمومی بهبود بخشد.

تذکر نماینده قروین به وزیر ارتباطات

تذکر نماینده قروین به وزیر ارتباطات

تذکر نماینده قروین به وزیر ارتباطات در واکنش به اقدام وی برای تغییر سمت یکی از مدیران زن این وزارتخانه بوده است. در واکنش به سوالی که روز یکشنبه از آذری جهرمی در صحن علنی مجلس پرسیده شده است، وزیر ارتباطات نسبت به تغییر سمت یکی از مدیران زن این وزارتخانه اقدام نمود.

زرآبادی تاکید نمود که در این مورد در صحن علنی مجلس نیز به وزیر ارتباطات تذکر خواهد داد و در ادامه اعلام کرد که وی روز یکشنبه هفته جاری در جایگاه نماینده ملت و بنابر وظایف ذاتی کار نمایندگی، از آذری جهرمی سوال کرده و ایشان نیز موظف بوده بنابر وظایف ذاتی خود به‌عنوان یک مسئول دولتی و عضوی از کابینه دولت دوازدهم پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد.

اقدام عجیب وزیر ارتباطات به دلیل سوال زرآبادی

نماینده مردم قزوین خاطرنشان کرد که آذری جهرمی پس از طرح سوال بنده، اقدام به تغییر و تنزل حکم خانم سیمین جمشیدوند مشاور معاون وزیر و عضو هیات مدیره به مقام کارشناس نظارت و هماهنگی کرده است. به نظر می رسد که دلیل این اقدام آذری جهرمی این بوده باشد که خانم جمشیدوند اطلاعاتی را در اختیار زرآبادی قرار داده است.

در ادامه‌ی تذکر نماینده قروین به وزیر ارتباطات ، این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد که اگر این مدیر زن توانمند تا این حد به مسائل فنی وزارتخانه مسلط است، چرا به‌جای استفاده از ایشان در سمت مشاور امور زنان، از او در یک جایگاه فنی و تخصصی در وزارتخانه استفاده نشده؟! زرآبادی دلیل این تصمیم را رابطه ی خود با خانم جمشیدوند دانست و ادامه داد که اگر چنین چیزی درست باشد رعب، سکوت و تهدید در وزارتخانه حاکم است.

زرآبادی در پایان تاکید کرد که امنیتی کردن فضا مشکلی را حل نمی‌کند. متاسفانه اگر یک نماینده مجلس می‌تواند این‌چنین برای نزدیکان و دوستان خود تبعات روانی و اجتماعی و اقتصادی داشته باشد، وضعیت مردم عادی مشخص است و شهروندان معمولی دیگر حتی نمی‌‌توانند حرف بزنند!

تذکر نماینده قروین به وزیر ارتباطات و فناوری

.

منبع: khordadnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر