;
coinex

جن گیری با موبایل ؛ تکنولوژی جدید در خدمت جن‌ گیرها

جن گیری با موبایل اگر آخرین نوآوری در زمینه خروج ارواح شریر و شیاطین از بدن افراد نباشد، اما در حال حاضر که جنجال زیادی به پا کرده است.

استفاده از تلفن‎های هوشمند موجب ایجاد تغییرات بسیار در نحوه انجام کارها توسط مردم شده است. در این روزها، دیدن افرادی که در هر مکانی به صفحه موبایلشان خیره شده‌اند، امری بسیار عادی تلقی می‌شود. از این رو استفاده از جن‌گیرها از طریق موبایل برای خارج کردن شیاطین از بدن فرد تسخیر شده، دور از ذهن نیست؛ چراکه، از این طریق نیز می‌توان لیندا بلر (بازیگر فیلم جن گیر) را مجبور به چرخاندن 360 درجه‌ای سرش نمود!

در خبری که به تازگی منتشر شده است، از تلفن همراه در کنار سایر وسایلی که در جنگیری استفاده می‌شود، یاد شده است. این موضوع مربوط به گردهمایی یادگیری جنگیری می‌شود که با حضور 200 نفر انجام شده است.

خروج ارواح

قسمتی از مباحث آموزشی مطرح شده در این گردهمایی، مربوط به نحوه تشخیص بیماری‌های روانی از تسخیر شدگی به وسیله نرم افزارهای کمکی بود. هرچند، مبحث مربوط به جن گیری با موبایل بیش از تمامی سر فصل‌های مطرح شده دیگر، مردم را به خود جذب کرد.


بیشتر بخوانید: عجیب‌ترین بیماری‌های روانی جهان ؛ وقتی مرزی بین واقعیت و خیال وجود ندارد


کاردینال ارنست سیامونی از آلبانی، با اینکه 89 سال سن دارد، برخلاف همسن و سالان خود، از تکنولوژی‌های دوران مدرن، فاصله نگرفته است. وی در مصاحبه با خبرنگار رویترز، در مورد نحوه اجرای جن گیری از راه دور به واسطه موبایل توضیحاتی داد.

او گفت، با توجه به درخواست‌هایی که از من برای انجام جن گیری توسط موبایل صورت می‌گیرد، اینکار را انجام می‌دهم. در ادامه وی توضیح داد:

پس از درخواست تلفنی، خروج ارواح شریر و شیطانی از بدن تسخیر شدگان، من از طریق تلفن، دعاهای مربوط به جنگیری را به صورت لاتین می‌خوانم.

استفاده از تلفن هوشمند برای جن گیری زمانی معنی دار می‌شود که به گزارش کلیسای کاتولیک، تقاضای جن گیری و خروج ارواح شریر از بدن افراد افزایش پیدا کرده است. پروفسور جوزپه فراری که آموزش جن گیری و دعاهای رهایی بخش را در انستیتو آموزشی کلیسای کاتولیک در رم سازمان دهی نموده است، گفت:

انجام جنگیری در سال‌های گذشته افزایش یافته است، چراکه درخواست خروج ارواح شریر و شیطانی از بدن افراد، افزایش پیدا کرده است.

هرچند، کاردینال سیمونی می‌گوید، جنگیری تنها در زمانی باید اجرا شود که پزشکان و روان درمانگران بر اساس علوم پزشکی دلیلی برای بروز رفتارهای شیطانی فرد، پیدا نکرده باشند. افرادی که در این دوره شرکت کرده‌اند، گواهینامه مربوطه را دریافت می‌نمایند؛ هرچند امکان خروج ارواح شریر از بدن افراد و انجام جن‌گیری را نخواهند داشت. برای انجام جن ‌گیری به صورت رسمی نیاز به حضور کشیش و اجازه از اسقف است.

بیشتر بخوانید:

منبع:

phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر