;
coinex

تعطیلی کانال تلگرام رئیس جمهور ! اولین قدم برای فیلترینگ تلگرام!

با وجود اینکه تاکنون دولت اعلام کرده بود که مخالف فیلترینگ تلگرام است، اما خود اولین قدم را در این راه برداشت.

این چند وقت خبرهای متفاوتی در مورد فیلترینگ تلگرام اعلام شده است. عده ای از مسئولین آن را تایید کرده و عده ای تکذیب. با این وجود هنوز تاریخی برای فیلترینگ تلگرام مشخص نشده است. اکنون که پیام رسان های داخلی در کشور مشغول به فعالیت هستند،  مسئولین اعلام کرده اند که استفاده از پیام رسان خارجی معنا ندارد و بهتر است مردم از پیام رسان های بومی استفاده کنند.

البته آنها مستقیم دلیل فیلترینگ تلگرام را حمایت از پیام رسان های داخلی اعلام نکرده اند، اما شواهد موجود خود نشان از این امر دارد.


بیشتر بخوانید: آغاز فیلترینگ تلگرام از اول اردیبهشت ؛ در ادامه فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ


تعطیلی کانال تلگرام رئیس جمهور

امروز اولین قدم برای فیلترینگ تلگرام برداشته شد. دولت که پیش از این اعلام می کرد قصد فیلترینگ پیام رسان های خارجی و مخصوصا تلگرام را ندارد، امروز در اقدامی آغاز تدریجی تلگرام را اعلام کرد. کانال تلگرام رئیس جمهور تعطیل شد. در آخرین پست کانال تلگرامی رئیس جمهور اعلام شد که پیرو بخشنامه مورخ 29 فروردین 1397معاون اول رئیس جمهور و به منظور حمایت از پیام رسان های داخلی، از این به بعد اطلاع رسانی برنامه های رئیس جمهور در پیام رسان های داخلی کشور انجام خواهد شد. همچنین در ادامه آدرس کانال رئیس جمهور در پیام رسان های سروش و گپ نیز اعلام شد.


بیشتر بخوانید: شرایط ادامه فعالیت تلگرام در ایران اعلام شد!


بنابراین به نظر می رسد که فیلترینگ تلگرام نزدیک باشد و کاربران باید به زودی با این پیام رسان خداحافظی کنند. البته خداحافظی از تلگرام به معنای استفاده از پیام رسان های داخلی نیست ولی بهتر است منتظر بود و دید که در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد!

تعطیلی کانال تلگرام رئیس جمهور

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر