;
coinex

عرضه آیفون های دو سیم کارته با قیمتی مناسب!

آیفون های دو سیم کارته در راهند. این مدل از آیفون قرار است با قیمتی مناسب عرضه گردد. دو مدل از سه آیفون سال جاری دو سیم‌کارته خواهند بود.

به گزارش تکراتو، در ایالات متحده آمریکا آیفون های دو سیم کارته محبوبیت بالایی ندارند اما در بازارهای آسیا، اروپا و آمریکای لاتین این مدل ها پرطفدار خواهند بود.


بیشتر بخوانید: سرویس اشتراک ماهانه اخبار اپل به زودی رونمایی می شود!


اگر اپل بتواند در سال جاری آیفون جدید با قیمتی کمتر از ۶۵۰ دلار به بازار عرضه کند، سال موفقی برای آنها خواهد بود. زیرا افزایش هزینه‌ی خرید تلفن‌های همراه و عملکرد قوی آن‌ها، کاربران را قانع کرده تا مدت زمان بیشتری یک تلفن همراه را نگه دارند و فکر جایگزین کردن آن نباشند.

حتی در سال ۲۰۱۶ هم زمانی که آیفون ۷ هنوز عرضه نشده بود شایعاتی در مورد آیفون دو سیم‌کارته منتشر شد اما در نهایت آیفون ۷ فاقد این ویژگی بود. بنابراین نمی‌توان با قطعیت کامل گفت که آیفون دو سیم‌کارته در دستور ساخت قرار دارد.


بیشتر بخوانید: آیفون اپل پرفروش ترین محصول تکنولوژی ۲۰۱۷ لقب گرفت


عرضه آیفون های دو سیم کارته به زودی

آیفون های دو سیم کارته ۶.۱ اینچی مجهز به ال‌سی‌دی، قیمتی بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار خواهند داشت در حالی که همین موبایل به صورت تک سیم‌کارته ۵۵۰ تا ۶۵۰ دلار قیمت دارد. مدل ۶.۵ اینچی مجهز به نمایشگر OLED نیز احتمالا دارای قابلیت دو سیم‌کارت خواهد بود اما آیفون ۵.۸ اینچی OLED جدید اپل چنین نیست.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر