;
coinex

اتصال پیام رسان بله به شبکه شتاب 16 بانک؛ انجام خدمات بانکی در پیام رسان های داخلی!

اتصال پیام رسان بله به شبکه شتاب 16 بانک در کشور امکان پذیر شد. این پیام رسان امکان نقل و انتقال پول را فراهم می کند.

به گزارش تکراتو، مدیر پیام رسان بومی بله اعلام نمود که امکان نقل و انتقال پول از طریق این پیام رسان بومی وجود دارد. به گفته وی امکان ارائه خدمات دولت الکترونیک نیز از طریق این پیام رسان فراهم شده است.

کیال تاکید نمود که پیام رسان بله یک پیام رسان مالی است و علاوه بر احتیاجات روزمره، بستری برای توسعه کسب و کارها و تسهیل خدمات نیز است. کاربران این پیام رسان می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به خروج از این بستر و اتصال به درگاه بانکی، تعاملات بانکی و مالی خود را انجام دهند.


بیشتر بخوانید: بررسی پیام رسان بله ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی بله بدانید


اتصال پیام رسان بله به شبکه شتاب 16 بانک

کیال اعلام نمود که امکان اتصال به شبکه شتاب بیش از ۱۶ بانک در این پیام رسان فراهم شده و به زودی تعداد بانک باقی مانده نیز به این بستر افزوده می‌شوند. وی ادامه داد که در این پیام رسان پایه‌ای‌ترین زیرساخت برای تعاملات مالی ایجاد شده و اضافه کرد که امکان خرید و فروش، صدور فاکتور برای کاربران به صورت شخصی و در کانال و همچنین جابجایی پول از طریق این پیام رسان امکان پذیر است.

توسعه زیرساخت های بله برای تقویت خدمات فروش

کیال اعلام کرد که آنها در حال توسعه زیرساخت های این پیام رسان برای تقویت خدمات فروش هستند و ادامه داد که به زودی امکاناتی به این نرم افزار کاربردی افزوده می‌شود تا مدیریت کسب وکارها آسان گردد. به گفته وی تسهیل بروزرسانی کانال‌ها در این پیام رسان نیز در دستور کار قرار دارد.

در حال حاضر خدمت بانک‌آفیسر بانک ملی روی این پیام‌رسان ارائه می شود و قرار است به زودی خدمات شهرداری، پلیس +۱۰ و … نیز روی این پیام‌رسان فعال گردد.

تعداد کاربران پیام رسان بومی بله

کیال در ادامه صحبت های خود در مورد اتصال پیام رسان بله به شبکه شتاب در مورد تعداد کاربران این پیام رسان نیز سخن گفت و اعلام نمود که بله هم اکنون بیش از یک میلیون کاربر دارد و براساس آخرین آمارها که مربوط به پایان سال ۹۶ است، حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان تراکنش مالی از بستر این پیام رسان مبادله شده است.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر