;
coinex

افزایش تعداد مشترکان آمازون پرایم به بیش از 100 میلیون!

جف بزوس در نامه‌ای به سهامداران این شرکت اعلام نمود که تعداد مشترکان آمازون پرایم افزایش یافته و از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

مدیرعامل آمازون، نامه‌ای به سهامداران شرکت تحت مدیریتش ارسال کرده و در مورد تعداد مشترکان آمازون پرایم سخن گفته است. وی اعلام نمود که تعداد مشترکان آمازون پرایم از ۱۰۰ میلیون مشترک عبور کرده است.


بیشتر بخوانید: مرورگر اندرویدی آمازون ؛ ورود به بازار مرورگرهای اینترنتی


افزایش تعداد مشترکان آمازون پرایم

بزوس اعلام کرد که آمازون موفق شده طی سال ۲۰۱۷ بیش از ۵ میلیارد کالا را به مشتریان سرویس پرایم در سراسر جهان ارسال کند. همچنین تعداد مشترکان بیشتری در مقایسه با سال‌های گذشته در کشور آمریکا و در سراسر جهان به این سرویس پیوسته‌اند.

تعداد مشترکان سرویس آمازون پرایم از جمله‌ آمارهایی بود که این شرکت هیچگاه در رابطه با آن به‌صورت مستقیم اظهار نظر نکرده بود. اما اکنون این شرکت با ارسال نامه‌ای، به‌روشنی اعلام کرد که تعداد مشترکان سرویس پرایم از مرز ۱۰۰ میلیون عبور کرده است.

حق اشتراک سرویس پرایم در ایالات متحده‌ی آمریکا ۹۹ دلار در سال است. مشترکان این سرویس را افرادی تشکیل می‌دهند که بیشترین هزینه را برای خرید از آمازون انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید: رتبه اول آمازون در تحقیق و توسعه ۲۳ میلیارد دلار هزینه داشت!


مزایای عضویت در سرویس پرایم آمازون

از جمله‌ی مزایای عضویت در سرویس پرایم آمازون می توان به دریافت سریع کالاهای خریداری‌شده، ارسال رایگان و دسترسی نامحدود به سرویس‌های استریم خانواده‌ی پرایم اشاره کرد. همچنین اعضای این سرویس قادرند از پیشنهاد خرید کتاب‌های با تخفیف آمازون استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: recode

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر