;
coinex

افزایش تعداد کاربران پیام رسان های داخلی تا 10 برابر!

تعداد کاربران پیام رسان های داخلی افزایش یافت. براساس اطلاعات موجود تعداد کاربران شبکه های اجتماعی بومی در این مدت 10 برابر شده است.

به گزارش تکراتو، وزیر ارتباطات اعلام نموده است که وقتی که کانال مقام معظم رهبری از پیام‌رسان تلگرام خارج شد، گرایش به برخی از پیام رسان‌های داخلی ۱۰ برابر گردید. وی در ادامه در مورد حمایت از پیام رسان‌های داخلی سخن گفت.


بیشتر بخوانید :فیلترینگ تلگرام در سال ۹۷ ؛ آیا فیلتر شدن تلگرام در ایران حتمی است؟


آذری جهرمی ادامه داد که صدا و سیما با دیدگاه حمایت از کالای داخلی برخی از پیام رسان‌ها را مطرح کرده است که به دلیل کمبود منابع فعالیت‌هایشان مطرح می‌شود و باعث بدنامی پیام رسان‌های داخلی شده است. وی ادامه داد که نوع فعالیت باید به صورت صحیح باشد و لازم است با ثبت در مرکز ملی اعتبار دریافت شود.

اختصاص پهنای باید بیشتر به پیام رسان داخلی

وزیر ارتباطات در پاسخ به انتقادات در مورد پهنای باند اختصاص داده شده به شبکه‌های پیام رسان داخلی اعلام نمود که آنها پهنای باند بیشتری را در اختیار پیام رسان های بومی قرار داده اند و حتی پنج درصد از میزانی که به آنها تعلق گرفته هم تا امروز از آن استفاده نشده است.


بیشتر بخوانید: واقعیت‌هایی در مورد رفع فیلترینگ تلگرام ؛ چه کسی تلگرام را رفع فیلتر کرد؟


افزایش تعداد کاربران پیام رسان های داخلی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با میزان استقبال از پیام رسان‌های داخلی اعلام نمود که تعداد کاربران پیام رسان های داخلی در این مدت افزایش 10 برابری داشته است. به گفته وزیر قرار است گزارش مدونی در مورد این موضوع و میزان انتقال داوطلبانه کانال ها به پیام رسان‌های داخلی تهیه شود.


بیشتر بخوانید:  اپلیکیشن های جایگزین تلگرام ؛ انتخاب بهترین پیام رسان


آیا فیلترینگ تلگرام صحت دارد؟

آذری جهرمی در ادامه صحبت های خود در مورد تعداد کاربران پیام رسان های داخلی در پاسخ به سوالی در مورد فیلترینگ تلگرام اعلام نمود که سوال در مورد صحت فیلترینگ تلگرام باید از مسئولان فیلترینگ پرسیده شود.

تعداد شغل های ایجاد شده در سال گذشته 200 هزار بود!

آذری جهرمی ادامه داد که در سال گذشته تعداد شغل های ایجاد شده 200 هزار شغل بوده و 2 میلیون شغل صحت ندارد. به گفته وی گزارشی که خدمت آقای رئیس جمهور داده شده است، مبنی بر این بوده که در دو سال گذشته در فضای مجازی بالغ بر ۲۰۰ هزار شغل ایجاد شده است و بیان دو میلیون شغل یک اشتباه لفظی از آقای رئیس جمهور بود که با خستگی‌های ایشان همراه بوده است.

 

بیشتر بخوانید :

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر