;
coinex

قوانین جدید اتحادیه اروپا و اقدامات فیسبوک در این زمینه!

فرار از قوانین جدید اتحادیه اروپا باعث شد تا فیسبوک مدیریت کاربران این قاره را به آمریکا منتقل کند. این قانون به زودی اعمال می شود.

به گزارش تکراتو، کمپانی فیسبوک برای آن که قوانین جدید و سختگیرانه اتحادیه اروپا که مرتبط با حفظ حریم خصوصی کاربران در این اتحادیه است شامل وی نشود و برای آنها مشکلی ایجاد نکند، تصمیم دارد مدیریت بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر غیر آمریکایی را (ساکنین کانادا و کشورهای اروپایی) از دفتر بین المللی خود در ایرلند به داخل آمریکا منتقل کند.


بیشتر بخوانید: پروژه جدید فیس بوک و تلاش برای پیوستن به جمع تولیدکنندگان چیپست!


قوانین جدید اتحادیه اروپا برای مدیریت کاربران در فیسبوک

قانون General Data Protection Regulation قرار است از روز ۲۵ می (۴ خرداد) در سراسر اتحادیه اروپا اعمال شود. به موجب این قانون استفاده از اطلاعات شخصی افراد در هر مورد و هر موقعیتی باید با کسب رضایت از آن فرد انجام شود و در صورت تخطی از این قانون، جریمه پرداخت شده برابر با ۴ درصد از درآمد ناخالص کمپانی متخلف، در یک سال خواهد بود.


بیشتر بخوانید: فیلترینگ فیس بوک در روسیه در صورت نپذیرفتن شرایط این کشور!


اقدامات فیسبوک در مورد قانون GDPR

با وجود اینکه مارک زاکربرگ اعلام کرده که تا همیشه به این قانون پایبند خواهد بود، اما مدیریت کاربران اتحادیه ذکر شده تغییر می  کند و مدیریت کاربران مورد اشاره تحت قوانین آسان تر آمریکا در زمینه حفظ حریم خصوصی قرار می گیرد و اتحادیه اروپایی نیز قادر به پیگرد این شرکت نخواهد بود.

قرار است شبکه اجتماعی شغل محور LinkedIn نیز طی اقدامی مشابه تا تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) مدیریت کاربران اروپایی خود را به دفتر مرکزی این شرکت در ایالات متحده منتقل نماید.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر