;
coinex

کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک ممکن است؟ پولیک زیر ذره‌بین تکراتو

اپلیکیشن پولیک (Poulik) یک برنامه کسب درآمد اینترنتی است. در این نوشتار بررسی خواهیم کرد که آیا کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک امکان پذیر است یا خیر؟ با تکراتو همراه باشید.

پولیک استارتاپی است که در بستر یک اپلیکیشن موبایلی (اندروید و iOS) در زمینه کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کند. در این برنامه سه راهکار برای کسب درآمد پیشنهاد شده است. فروش محصولات، کالا و خدمات، مشاهده تبلیغات و به اشتراک گذاری اپلیکیشن. پولیک برای تشویق عضویت در برنامه تسهیلاتی در نظر گرفته است. یک‌سال بیمه حوادث و هزینه‌های غرامت و پزشکی به میزان ۱۰ میلیون تومان از جمله مواردی است که در وب‌سایت این اپلیکیشن ذکر شده است.

تیم این برنامه می‌گوید که کسب درآمد از اپ پولیک در هر زمان و هر مکانی ممکن است. به علاوه آنها مدعی هستند شما می‌توانید درآمد ماهیانه خود را بوسیله این برنامه تضمین کنید. چندی پیش در تکراتو به بررسی سیر تا پیاز اپلیکیشن پولیک پرداختم. در ادامه تلاش خواهم کرد تا ببینیم آیا می‌توان از این اپلیکیشن کسب درآمد کرد یا خیر؟


بیشتر بخوانید : بررسی اپلیکیشن پولیک ؛ برنامه ای برای کسب درآمد اینترنتی (به همراه لینک دانلود)


آیا کسب درآمد از پولیک امکان پذیر است؟

برای شروع کار، مانند سایر برنامه‌ها در ابتدا شماره تلفن همراه خود را وارد می‌کنیم. در ادامه مطابق قوانین برنامه می‌بایست برای شروع کسب درآمد عضویت برنزی را با هزینه ۳۹ هزار تومان فعال و اطلاعات پروفایل کاربری خود را تکمیل کرد. پس از واریز وجه مربوطه در سیستم “به پرداخت” و بروزرسانی اطلاعات، گزینه‌های کیف‌ پول، درآمد، آموزش و باشگاه فعال و پروفایل کاربری به شکل زیر در خواهد آمد. به علاوه اینکه مبلغ ۱۰۰۰ تومان به عنوان هدیه عضویت به کاربر تعلق می‌گیرد.

اپلیکیشن پولیک
محیط کاربری اپلیکیشن پولیک

کیف پول

در بخش کیف پول جزئیات اعتبار حساب کاربری در طول ۳۰ روز گذشته نمایش داده شده است؛ میزان اعتباری که از طریق تبلیغات، فروش محصول با معرفی اپلیکیشن پولیک عاید شده، اعتباری که با استفاده از گزینه افزایش اعتبار به کیف پول خود ریخته‌اید و نیز مبالغی که پس از کسب درآمد از این برنامه به حساب شخصی خود واریز کرده اید.

کسب درآمد از پولیک
بخش کیف پول اپلیکیشن پولیک

شروع کسب درآمد

شاید گزینه کسب‌ درآمد مهمترین بخش اپ پولیک باشد که باید به آن پرداخت. با انتخاب این گزینه به صفحه‌ای هدایت می‌شویم که روش‌های مختلف پول در آوردن و نیز بسته‌های بیمه را در پیش روی خود می‌بینیم. همان‌طور که پیش از این اشاره شد، چهار روش برای پول درآوردن از اپلیکیشن پولیک وجود دارد: تبلیغات، فروشگاه، اشتراک گذاری برنامه و بازاریابی بسته‌های بیمه‌ای. در این صفحه توضیحات زیر در مورد بخش‌های مختلف داده شده است:

پولیک کن ، پول دربیار

کلیک روی تبلیغات و دیدن سایت‌های تبلیغ دهنده

بازاریابی بسته‌های بیمه‌ای پولیک

فروش و بازاریابی کالاهای منحصر به فرد پولیک

به اشتراگ گذاری پولیک و اپ‌های مختلف در بسته‌های مشارکت

و درآمد خود را لحظه‌ای در کیف پول خود ببینید.

کسب درآمد از پولیک
کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک با چهار روش ممکن است.

در بخش آموزش پولیک، که در ادامه مفصل به آن خواهیم پرداخت، فایل صوتی آموزشی با عنوان “کسب درآمد” از پولیک وجود دارد. در این فایل آموزشی گفته شده است که :

در این نرم‌افزار چهار بستر درآمدزایی مستقیم وجود دارد : دیدن تبلیغات، اپ شیرینگ، فروش بسته‌های بیمه‌ای و کالا. در بخش فروش کالا درآمد شما زیر هر کالا مشخص شده است. در بیمه و اپ شیرینگ هم همینطور. شما می‌توانید با هر یک از این‌ها کار کنید و درآمد کسب کنید که توصیه ما بازاریابی و فروش کالاها و بیمه است که بسیار سودآور و غیرقابل مقایسه با بخش تبلیغات است. منتهی در بخش تبلیغات یک الگوریتم تبلیغات و تعداد آن را بر اساس رفتار کاربر در اپلیکیشن ارائه می‌کند.

تبلیغات

با انتخاب گزینه‌ تبلیغات، در ابتدا پیامی در بالای صفحه با این متن نمایان می‌شود : “تبلیغات را باید با فاصله مشاهده و حتما کلیک کنید.” به عبارت دیگر، به همان روشی که در اپ‌های بازی و سایر اپ‌ها تبلیغات نشان داده می‌شود، در اپلیکیشن پولیک نیز این تبلیغات با لمس گزینه تبلیغات مشاهده می‌شود. پس از رویت تبلیغ و بازکردن لینک آن، مبلغ ۱۰ ریال به کیف پول شما افزوده می‌شود.

در بخش آموزش نرم‌افزار، درباره مکانیزم نمایش تبلیغات این چنین آمده است:

الگوریتم اپلیکیشن ما رفتار کاربر را آنالیز و دیتاماینینگ می‌کند. اینگونه نیست که کاربر صرفا تبلیغات ببینید و درآمد کسب کند، باید در تمامی پکیج‌ها فعال باشد؛ کالا خرید و فروش کند و یا بیمه بخرد و بازاریابی کند. البته خرید و فروش کالا و اپ‌شیرینگ اولویت بالاتری دارند. بر اساس این الگوی رفتاری تعداد تبلیغات روزانه مشخص می‌شود. به همین دلیل در ابتدا شما تبلیغات زیادی نمی‌بینید. می‌بایست یک رفتار در اپلیکیشن داشته باشید، مثل کسب درآمد از طریق کالا‌ها، تا بدین طریق تبلیغات بیشتر و با قیمت بالاتری داده شود. به طور خودکار اپلیکیشن مزایده برگزار می‌کند، مزایده‌ای که تبلیغ‌دهنده‌ها به ما داده‌اند.

حال بیایید فرض را بر این بگیریم که باز کردن هر تبلیغ حدود ۳۰ ثانیه زمان می‌گیرد. اگر فردی در بهترین حالت و شرایط اپلیکیشن، روزانه ۸ ساعت با استفاده از بخش تبلیغات پولیک درآمدزایی کند، روزانه ۹۶۰ تومان و ماهانه ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان درآمد [!] خواهد داشت. تقریبا چیزی برابر با نصف یارانه دریافتی ماهانه هر فرد!

اما این همه ماجرا نیست. اگر فرض را بر این بگیریم که باز کردن هر لینک به طور میانگین 0.5 مگابایت (500 کیلوبایت) از حجم اینترنت ما را مصرف کند و با در نظر داشتن هزینه پایه 0.06 تومان به ازای هر کیلوبایت در اپراتور ایرانسل (لینک صفحه مربوطه)، برای بازکردن روزانه 960 لینک (هشت ساعت کار)، ماهانه ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان هزینه خواهیم کرد؛ یعنی درآمد و هزینه با یکدیگر برابر یا بهتر گفته باشم، روزانه (یا ماهانه) صفر تومان [!] درآمد خالص خواهید داشت. ناگفته نماند که در بخش آموزش پولیک، کار با سایر بخش‌های کسب‌درآمد بیشتر توصیه شده است.

کسب درآمد از پولیک
مشاهده تبلیغات یکی از شیوه‌های کسب درآمد در این اپلیکیشن پولیک است. همانطور که در تصویر می‌بینید با مشاهده یک تبلیغ مبلغ ۱۰ ریال به کیف پول افزوده شد.

به اشتراک گذاری برنامه (App Sharing)

روش دیگری که برای کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک پیشنهاد شده است، اشتراک گذاری پولیک و یا برنامه‌های پیشنهاد شده است. دینگ، الوپیک، آقای املاک، دیجیکالا، سرویس کاران و آپ و نیز خود اپ پولیک، 7 برنامه‌ای هستند که با اشتراک گذاری آنها می‌توانید کسب درآمد کنید. با انتخاب هریک از این اپ‌ها شما می‌بایست شماره تلفن همراه یکی از آشنایان یا دوستانتان را وارد کرده و پیشنهاد نصب این برنامه را به آنان بدهید. آنطور که در بخش آموزش برنامه گفته شده است، به ازای هر بار نصب این برنامه‌ها توسط افرادی که به آنها پیشنهاد داده‌اید (البته در صورت وارد کردن کد معرف) مبلغ ۲۰۰۰ تومان به کیف پول شما و نیز نفر مقابل واریز خواهد شد. در توضیحات این بخش آمده است:

اپ‌های این قسمت را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهید تا بعد از نصب این اپ‌ها و تایید توسط [فرد] دعوت شده، شما بابت هر نصب درآمد کسب کنید. به محض تایید توسط [فرد] دعوت شده درآمد شما به کیف پول شما واریز می‌شود.

درآمد از پولیک
با معرفی اپلیکیشن‌ها به دوستان و آشنایان ، هرچند اندک ولی می‌توان در اپلیکیشن پولیک درآمدزایی کرد.

فروشگاه

این بخش در کنار بازاریابی بسته‌های بیمه‌ای، دو روش کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک هستند که توسط راهنما در بخش آموزش توصیه شده است. در بخش آموزش {تاکنون} هشت رده از اقلام مختلف، نظیر آرایشی بهداشتی، تزیینی، آثار دست‌ساز، کیف و کشف، بهداشتی و پزشکی، لوازم خانگی، ساعت و نوشیدنی‌ها فهرست شده‌اند. کاربر با بازاریابی و فروش محصولات، مبلغ مشخصی که برای هر قلم جنس ذکر شده است را به عنوان درآمد دریافت خواهد کرد. همچنین برای هر محصول نیز توضیحاتی ذکر شده است.

کسب درآمد از پولیک
با فروش محصولات می‌توان پورسانتی از قبل تعیین شده دریافت کرد. البته لازم است این محثول را خود از قبل خریداری و به فروش برسانید.

مطابق بررسی من، قیمت‌های درج شده (برخلاف آنچه برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند) چندان بالا نیست (هر چند کیفیت محصولات و اینکه آیا می‌توان آنها را به فروش رساند یا خیر نیز بحث دیگری است و همچنین ممکن است پس از بازخوردهای منفی کاربران نسبت به قیمت بالای محصولات این بخش، کمی قیمت‌ها را کاهش داده باشند). به عنوان مثال کیف و کفش و ساعت در حدود ۴۰ هزار تومان است و قیمت‌ لوازم بهداشتی و آثار دست‌ساز نیز معقول به نظر می‌آیند. به علاوه مبلغی که به عنوان پورسانت (درآمد) برای بازاریابی و فروش هر یک از محصولات ذکر شده است نیز به طور میانگین ۲۰ درصد قیمت هر محصول است. اگر توانایی بالایی در بازاریابی دارید، پول درآوردن از این بخش از نرم‌افزار پولیک به نظر میسر است. در توضیحات بخش فروشگاه نیز آمده است:

کالا را بفروشید و بازاریابی کنید. در زیر قیمت کالاها، با رنگ سبز، درآمد شما نوشته شده است. بعد از اینکه اطلاعات ارسالی را دقیق وارد کردید و پرداخت هزینه کالا صورت گرفت، به لحظه درآمد شما به کیف پول واریز خواهد شد.

بسته‌های بیمه

آخرین بخش کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک مربوط به بسته‌های بیمه است. آنطور که تیم پولیک می‌گوید، اعضای رسمی این اپ (پرداخت کنندگان حق عضویت ۳۹ هزار تومانی سالیانه) بیمه حوادث یکساله با تعهد بیش از ۱۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد. با لمس این گزینه بسته‌های بیمه‌ مختلف در چهار نوع حوادث، آتش سوزی و زلزله، دانشجویی (غیرفعال)، عمر (غیرفعال) برای بازاریابی و فروش فهرست شده‌اند. تاکنون تنها شرکت بیمه فعال در این اپلیکیشن، بیمه رازی است. به علاوه آنطور که در برنامه مشخص است دو شرکت بیمه معلم و بیمه سینا نیز قرار است اضافه شوند. در توضیحات این بخش آمده است:

خبر خوب اینکه اعضای رسمی پولیک یعنی آنهایی که حق عضویت سالیانه را پرداخت کرده‌اند بیمه حوادث یکساله با تعهد بیش از ۱۰ میلیون تومان هدیه دریافت می‌کنند. شما بسته‌های بیمه پولیک را بازاریابی کنید و بفروشید و به لحظه درامد خود را در کیف پول ببینید.

بیمه حوادث: با لمس این گزینه و انتخاب شرکت بیمه رازی چهار مدل بیمه برای بازاریابی و فروش مشاهده خواهد شد. هر مدل شرایط و درآمد خاص خود را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. ولی در مجموع درآمد حاصل از فروش هر بسته بیمه حوادث به طور میانگین حدود ۶۰ درصد حق بیمه سالانه‌ای است که مشتری می‌پردازد.

شرایط و درآمد حاصل از چهار مدل بیمه حوادث : (مبالغ ذکر نشده به میلیون تومان است)

  • سقف فوت ناشی از حادثه: 20 (مدل اول)، 25 (مدل دوم)، 30 (مدل سوم)، 35 (مدل سوم)
  • سقف نقص عضو و از کارافتادگی جزئی و دائمی ناشی از حادثه: 20 (مدل اول)، 20 (مدل دوم)، 30 (مدل سوم)، 35 (مدل سوم)
  • هزینه پزشکی ناشی از حادثه: 4 (مدل اول)، 5 (مدل دوم)، 5.5 (مدل سوم)، 6 (مدل سوم)
  • حق بیمه سالانه: 12 هزار تومان (مدل اول)، 15 هزار تومان (مدل دوم)، 25 هزار تومان (مدل سوم)، 35 هزار تومان (مدل چهارم)
  • درآمد کاربر از فروش و بازاریابی: 8 هزار تومان، 10 هزار تومان (مدل دوم)، 19 هزار تومان (مدل سوم)، 35 هزار تومان (مدل چهارم)

بیمه آتش سوزی و زلزله: با انتخاب این گزینه و انتخاب شرکت بیمه رازی، ۷ سطح بیمه برای بازاریابی و فروش فهرست خواهد شد. به طور کلی درآمد حاصل از بازاریابی و فروش هربسته بیمه آتش‌سوزی و زلزله در بازه ۲۰ تا ۳۰ درصد حق بیمه سالیانه‌ای است که مشتری پرداخت می‌کند.

کسب درآمد از پولیک
تصویر سمت راست مربوط به سطوح بیمه آتش سوزی و زلزله‌ و تصویر وسط به بیمه مدل‌های بیمه حوادث در اپلیکیشن پولیک تعلق دارد. دو بیمه دانشجویی و عمر نیز تاکنون غیرفعال بوده است.

شرایط و درآمد حاصل از هفت سطح بیمه آتش‌سوزی و زلزله : (مبالغ ذکر نشده به میلیون تومان است)

  • آتش سوزی/صاعقه/انفجار : 10 (سطح یک)، 20 (سطح دو)، 20 (سطح سه) … 100 (سطح هفت)،
  • زلزله/ آتشفشان : 10 (سطح یک)، 20 (سطح دو)، 15 (سطح سه) … 100 (سطح هفت)،
  • ترکیدگی لوله آب : 2 (سطح یک)، 2 (سطح دو)، 3 (سطح سه) … 25 (سطح هفت)،
  • نشست و رانش زمین : 0.5 (سطح یک)، 0.5 (سطح دو)، 15 (سطح سه) … 35 (سطح هفت)،
  • ضایعات آب و برف و باران : 0.5 (سطح یک)، 0.5 (سطح دو)، 6 (سطح سه) … 50 (سطح هفت)،
  • طوفان و تندباد : 0.5 (سطح یک)، 1 (سطح دو)، 15 (سطح سه) …30 (سطح هفت)،
  • سیل :1 (سطح یک)، 2 (سطح دو)، 15 (سطح سه) … 50 (سطح هفت)،
  • حق بیمه سالیانه : 16 هزار تومان (سطح یک)، 28 هزار و 800 تومان (سطح دو)، 36 هزار و 300 تومان (سطح سه) … 159 هزار و 500 تومان (سطح هفت)
  • درآمد شما : 4 هزار و 400 تومان (سطح یک)، 12 هزار و 400 تومان (سطح دو)، 10 هزار و 400 تومان (سطح سه) … 40 هزار و 400 تومان (سطح هفت)

به علاوه سه طرح ویژه بیمه‌ای “پکیج نوروزی”، “هدیه روز پدر” و “مسافرت نوروزی” نیز با شرایط و درآمد خاص خود موجود است.

در مجموع، کسب درآمد در اپلیکیشن پولیک را از راه تبلیغات (در بهترین حالت) و از طریق به اشتراک گذاری اپلیکیشن، ناچیز می‌دانم؛ اما در خصوص دو شیوه بازاریابی و فروش محصولات و بسته‌های بیمه‌ای، درآمد حاصل را به توانایی کاربر در بازاریابی و فروش وابسته می‌دانم. البته لازم به ذکر است که کاربر ابتدا می‌بایست محصول را خودش خریداری و سپس اقدام به بازاریابی و فروش آن کند. این به معنای خطرپذیری بالای این کسب و کار و خطر از دست رفتن سرمایه برای کاربر است. لازم به ذکر است که در بخش آموزش درباره فروش محصولات، گفته شده که برای برخی کاربران فعال امکان فروش مستقیم محصول در شبکه‌های اجتماعی در آینده مهیا خواهد شد.

به علاوه شعار این اپلیکیشن که کاربران می‌توانند با استفاده از پولیک درآمد ماهیانه خود را تامین کنند را تنها یک “بازار گرمی” توصیف می‌کنم؛ چراکه برای کسب چنین درآمدی نیاز است تا افراد وقت تقریبا زیادی را اولا صرف آزمون و خطا در زمینه بازاریابی و در ثانی صرف فروش به مشتریانی کنند که خود باید آنها را پیدا کنند. هرچند این بازارگرمی را با شدت بسیار بیشتری در تبلیغات تلویزیونی “فاجعه بار” (به باور من) اپلیکیشن پولیک شاهد بودیم.


بیشتر بخوانید :  تبلیغ اپلیکیشن پولیک ؛ نگاهی به هنجارهای تبلیغاتی


آموزش

در بخش آموزش اپلیکیشن پولیک، فایل‌های آموزشی مختلفی در دو گروه “کسب و کار و تبلیغات” و “پولیک” با این هدف گنجانده شده است تا کاربران با کسب و کار در فضای مجازی، تبلیغات، بیمه و نیز رابط کاربری این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوند. در گروه کسب و کار اینترنتی، سه فایل پی‌دی‌اف، با عناوین “شروع یک کسب و کار اینترنتی”، “تبلیغات در فضای مجازی” و “بیمه اینترنتی” قرار داده شده است. مطابق بررسی من این فایل‌ها از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. به علاوه کاربران این امکان را دارند که آموخته‌های خود از این مطالب را با استفاده از قابلیت “آزمون” به سنجش بگذارند.

پولیک
در بخش آموزش اپلیکیشن پولیک فایل‌های متنی و صوتی در زمینه آشنایی با کسب‌درآمد اینترنتی و نیز معرفی پولیک گنجانده شده است.

در گروه پولیک فایل‌های صوتی زیادی آ‌پلود شده‌اند تا بدین طریق به پرسش‌های کاربران پاسخ داده شود و بیشتر با نحوه کار با این اپلیکیشن آشنا شوند. آموزش نصب و راه‌اندازی پولیک، مکانیزم نمایش تبلیغات، انتقال درآمد به کارت بانکی، درآمد از طریق اشتراک گذاری، بازنصب، کسب درآمد در فروشگاه، پاسخ به مسائل امنیتی و مکانیزم خرید کالا از جمله آموزش‌های این مجموعه هستند. به عنوان مثال در یک فایل صوتی با عنوان “برنامه پولیک به همه چیز شخصی من دسترسی داره؟” گفته شده است:

اینطور نیست که پولیک به تمام گوشی شما دسترسی داشته باشه، فقط دسترسی به پیامک برای خوندن کد فعال‌سازی و دسترسی به کانتکتتنون برای اینکه شما کد معرف رو فراخوانی کنید و شماره افرادی را که می‌خواهید دعوت کنید از دفترچه تلفن وارد کنید. در غیر این صورت می‌توانید به پرمیشن {دسترسی} نرم‌افزار بروید و دسترسی پولیک را غیرفعال کنید …. ضمنا تلگرام یا سایر نرم‌افزارها نیز چنین دسترسی‌هایی را می‌گیرند.

باشگاه اعضای پولیک

کاربرانی که عضویت یکساله خود را با پرداخت ۳۹ هزار تومان فعال کرده‌اند، عضویت برنزی دریافت و نیز به عضویت باشگاه اعضای پولیک درمی‌آیند. در توضیحات این بخش آمده است:

پولیک با بسیاری از مراکز ارائه دهنده خدمات همکاری دارد و شما می‌توانید ضمن خرید از این مراکز، تخفیفات بی‌نظیری را کسب نمایید.

در باشگاه اعضای پولیک خدمات متنوعی از قبیل هتل‌ها، مراکز تفریحی، فروشگاه‌ها و گالری‌ها، رستوران و فست‌فود، مرکز اجازه خودرو، مجموعه ورزشی و … وجود دارد. البته ذکر این نکته ضروری است که استفاده از تخفیفات برای این خدمات تاکنون فعال نشده است.

سخن آخر

اپلیکیشن پولیک در ابتدای راه خود قرار دارد و چند ماهی بیشتر از شروع کار آن نمی‌گذرد. با این وجود شهرت زیادی کسب کرده و 65 هزار عضو در کانال تلگرام شاهد این مدعاست. از تبلیغات تلویزیونی فاجعه بار آن و مشکلاتی که بر سر راه پول درآوردن از اپلیکیشن پولیک وجود دارد که بگذریم، به نظر می‌رسد این اپلیکیشن مسیری تازه در کسب درآمد اینترنتی در ایران را در پیش گرفته است: بازاریابی. موضوعی که امروز در میان برخی افراد (عمدتا نوجوانان و جوانان) با ظهور برخی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و با وعده‌ درآمد‌های هنگفت در کوتاه‌مدت، رواجی نسبی یافته است.

کسب درآمد از پولیک
باشگاه اعضای پولیک تاکنون غیرفعال بوده اما در آن امکانات و خدمات زیادی برای کاربران در نظر گرفته شده است.

اگر به تاریخچه مفهوم اقتصادی بازاریابی نگاهی بیاندازیم، درمی‌یابیم که در بسیاری از کشور‌ها به عنوان یک شغل و منبع درآمد افراد به آن نگاه نشده است. بازاریابی عمدتا روشی است برای کاهش واسطه‌ها در فروش محصولات و در نتیجه کاهش هزینه تمام شده برای مشتریان. به هیچ عنوان شما نمی‌توانید یک‌شبه با چنین روشی ره‌ صد‌ساله را بپیمایید، چرا که اصولا این مکانیزم برای بهره اقتصادی شرکت‌ها تعریف شده است.

اما در خصوص اپلیکیشن پولیک توصیه این است که برخلاف شعار‌ها و تبلیغات، هرگز به عنوان شغل و محل کسب درآمد ثابت و قابل ارتقا به آن نگاه نکنید. حتی اگر کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک میسر باشد، دائمی و قابل اطمینان نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع : تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (46 نظر)

    سلام خدمت همه دوستان عزیز
    من یه چند سالی هستش که با این چیزا سروکار دارم
    خیلی از راه ها رو هم رفتم و برگشتم
    خواستم بهتون بگم که الکی وقتتون رو جاهای دیگه تلف نکنین چون بعد یه مدت نتیجه نمیگیرین و کلا بیخیال قضیه میشین
    تنها راه واقعی و البته راحت و مطمئن فقط استفاده از مرورگر کریپتوتب هستش که واقعا عالیه
    تنها کاری که باید حقیقتا انجام بدین 10 نفر زیر مجموعه برا خودتون پیدا کنین که فکر نمیکنم زیاد باشه
    من الان چیزی حدود 340 نفر زیر مجموعه دارم کلا که هر ماه چیزی حدود12.5 میلیون از این مرورگر بدست میارم
    اگه واقعا دنبال بیت کوین هستی باید زیرمجموعه بگیری البته روزی 3 تا 4 ساعت هم کامپیوتر رو در حالت استخراج قرار بده.اگر فقط ۳ یا ۴ ساعت سیستم گوشی یا کامپیوتر روشن باشه انقدر درآمد داری حالا تصور کن مثل خیلی از دوستانم شبانه روز روشن باشه سیستم گوشی یا کامپیوترت به درآمد ۱ بیت کوین معادل ۱۰۰ میلیون در ماه میرسی،کمه؟ تمام
    لینک مرورگر کریپتوتب رو هم براتون میزارم تا راحتتر بهش دسترسی داشته باشین.بخاطر تعداد زیاد زیر مجموعه داشتن من اگر از لینک من دانلود کنید سرعت استخراج شما هم به شدت بالا میره
    دانلود لینک زیر به راحتی ماهی چندصد میلیون در بیارید!
    get.cryptobrowser.site/10347122
    کانال تلگرامی اموزش هک و کرک از اینستا تا عابر بانک تا کسب درامد از طریق بیت کوین و کریبتو تب
    t.me/bbiittccooiin2019

    پاسخ

    …. من نصب نکردم اما وقتم تلف شد ممنون از دوستان که نظر دادن

    پاسخ

    سلام به همه ایرانیان عزیزم.
    برنامه پولتیک کاملا کلاه‌برداری‌های و اصلا اعتماد نکنید.
    من تعجب میکنم با اینکه همه می‌کند کلاهبرداری است مردم چه عقلی دارند و برای این برنامه هزینه میکنند

    پاسخ

    درود
    سپاسگزارم ازتوضیحات کامل تکراتو که اطلاعات کامل وجامعی درمورد این برنامه در اختیارگذاشت.

    پاسخ

    به نظرم اگه درست بود پول خودشون رو از درامد ایندت بر میداشتن، نه اینکه بیان بگن همون اول پول رو بریز به حساب

    پاسخ

    ممنون از اطلاعات کامل و مفیدتون .

    پاسخ

    منم قرار بود نصب کنم پس چقدر تبلیغ میکنه من گفتم جم بخاطز اینکه خراب نشه الکی تبلیغ نمیکنه الان کامنتارو خوندم فهمیدم خوب شد خوندما😂😂

    پاسخ

    آدمی که یبار سرشو کلاه میزارن باز میره سمت کلاهبردارا این دیگه احمق بودنشو نشون میده. ختم کلام تو ایران 99 درصد نه عین 100 درصد اپ های درامدزایی و ( شامل تماشا نماشا روبیکا و دیجیکالا و … ) دزدند و جز واسه کلاه برداری تاسیس نشدن. ممنون تکراتو

    پاسخ

    سلام
    متاسفانه پولیک اپ کلاه برداری بود. منم جزو مال باخته های 59 هزارتومنی هستم که بعد از چند روز کار کردن اپ کلاً از دسترس خارج شده ولی کسی پاسخگو نیست. متاسفانه مبلغ کلانی از این اپ به جیب زده شد و دست ما تو پوست گردو موند.

    پاسخ

    سلام دوستان
    اول اینکه این اپ کاملا کلاهبرداریه
    دوم اینکه نذارید کسی نصب کنه
    سوم اینکه کسانی که میگن پولشونو بردن حرومش بشه عزیزم کسی که برنامه رو ساخته یک ماه وقتشو گرفته با یه ذره تبلیغ تاالان ۵۰۰ میلیونی کاسب شده ولو بیشتر

    پاسخ