;
coinex

بررسی اپلیکیشن پولیک ؛ برنامه ای برای کسب درآمد اینترنتی (به همراه لینک دانلود)

اپلیکیشن پولیک (Poulik) اپلیکیشنی است که به ادعای سازنده، بواسطه آن می‌توانید به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید. پولیک بستری است برای بازاریابی و فروش بسته‌های مختلف بیمه‌ای، کالا و تبلیغات.  

پولیک یک استارت‌آپ است که بواسطه یک نرم افزار در امر کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کند. این نرم افزار با بهره گیری از فضای اشتراک محتوا و خدمات مختلف، برای اولین بار است که در کشور طراحی و پیاده سازی شده است. کاربران آن می‌توانند از طریق فروش محصولات و کالا‌ها و خدمات، تبلیغات و به اشتراک گذاری اپلیکیشن‌ها (App Sharing) کسب درآمد کنند.

آنطور که در وب‌سایت رسمی این برنامه آمده است با فعالسازی آن می‌توان ضمن کسب درآمد از مزایایی خاص مانند یک‌سال بیمه حوادث و هزینه‌های غرامت و پزشکی به میزان ۱۰ میلیون تومان بهره‌مند شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا اپلیکیشن Poulik را مورد بررسی قرار داده و صحت و سقم گفته‌های سازندگان آن را محک بزنیم.

پولیک

کار با اپلیکیشن پولیک وابسته به زمان و مکان نیست و می‌توان هر جا و در هر زمان از آن استفاده کرد. سازندگان آن ادعا می کنند که هر فرد می‌تواند با استفاده از این برنامه هزینه‌های جاری خود را تامین کند؛ آنها می‌گویند “پولیک درآمد ماهانه شما را تضمین می‌کند.”

نحوه دانلود و شرایط استفاده از اپلیکیشن پولیک

در ابتدا می‌توانید فایل APK این اپلیکیشن را از سایت رسمی پولیک یا گوگل پلی برای پلتفرم اندروید و یا از سیب اپ برای آی او اس دریافت و بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید.

اپلیکیشن پولیک

پس از نصب پولیک ، در ابتدا با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که از شما، شماره تلفن همراه و تایید قوانین کار با اپلیکیشن را درخواست می‌کند. در قسمت قوانین، ابتدا به معرفی اجمالی برنامه پرداخته شده است. پس از آمده است:

پورسانت و کمیسیون اعضا به ازای فعالیت برای کسب درآمد در پولیک به اعتبار کیف پول شما واریز می‌شود.

البته شایان ذکر است که همواره مبلغ ۱۰ هزار تومان به دلیل آنچه “فعال بودن حساب کاربری” عنوان شده، در کیف پول باقی می‌ماند. درآمد حاصل اعضای پولیک به عنوان اعتبار در کیف پول وجود دارد و آنطور که در بخش قوانین آمده است، “می‌تواند به صورت آنلاین توسط خود کاربر به یک یا چند شناسایی واریز و منتقل گردد.”

مطابق شرح قوانین برنامه پولیک ، برای شروع عضویت و کسب درآمد در این برنامه ۴ نکته وجود دارد:

  • واریز حق عضویت سالانه به مبلغ ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان
  • وارد کردن شماره تلفن همراه فرد داوطلب برای ارسال کد فعال‌ سازی
  • وارد کردن اطلاعات صحیح و واقعی هویتی توسط اعضا (امکان استفاده از نام‌های مستعار وجود ندارد)
  • فعالیت با اپلیکیشن تنها بواسطه یک دیوایس (سخت‌افزار) ممکن است. اگر به طور همزمان چند دیوایس وارد یک حساب کاربری شده باشند، برنامه به طور خودکار تنها آخرین دستگاه را فعال و باقی را غیر فعال می‌کند.

در خصوص شیوه کسب درآمد در اپ پولیک باید اشاره کنیم که بنا بر اظهارات سازنده (که درستی آن برای بسیاری ثابت نشده باقی مانده است) درآمد حاصل از مشاهده و بازکردن تبلیغات به صورت ماهیانه و در فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین، به کیف پول واریز می‌شود.

اگر می‌خواهید با نحوه کسب درآمد در این اپلیکیشن به طور کامل آشنا شوید و ببینید که آیا می‌توان از پولیک کسب درآمد کرد یا خیر، توصیه می‌کنیم تا حتما مطلب زیر را بخوانید.


کسب درآمد از اپلیکیشن پولیک ممکن است؟ پولیک زیر ذره‌بین تکراتو


به علاوه، درآمد حاصل از به اشتراک گذاری اپلیکیشن (App Sharing) تنها بعد از نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن توسط فرد دعوت شده به اعتبار کیف پول افزوده می‌شود.

بسته بیمه حوادث رایگان برای اعضای پولیک

هر کاربر عضو، پس از پرداخت حق عضویت سالانه و تکمیل فرآیند ثبت نام، به ادعای سازندگان برنامه پولیک یک بیمه حوادث با تعهد بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز به صورت رایگان دریافت می‌کند. ارزش ریالی این بیمه که متعلق به شرکت بیمه رازی است، بیش از ۸۰ هزار تومان است.



البته لازم به ذکر است که دریافت این بیمه منوط به وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد صحیح در قسمت پنل مشخصات است تا بوسیله این اطلاعات بیمه برای عضو مذکور صادر شوند.

باشگاه کاربران

کاربران این اپلیکیشن پس از تکمیل فرم عضویت در باشگاه با مراجعه به شعب منتخب بانک آینده می توانند ایران کارت باشگاه اعضای پولیک را دریافت کنند. از جمله مزایای ایران کارت اعضای پولیک باید به موارد زیر  اشاره کرد:

  • یک فقره بیمه حوادث با تعهد مالی بیش از ۳۰ میلیون تومان به صورت رایگان
  • اعضا پس از دریافت کارت شتابی باشگاه پولیک از مزایای تخفیفی و برگشت مبلغ خرید از “نیم درصد” تا یک و نیم درصد” بهره‌مند می شوند.
  • استفاده از امتیازات باشگاه پولیک از هر دستگاه پوز (POS) و هر بانکی امکان پذیر است.

به علاوه هر یک از اعضا می‌توانند آشنایان خود را برای فعالیت و کسب درآمد به این برنامه دعوت نمایند. هر دو طرف این دعوت (در صورت عضویت کامل فرد دعوت شده)، به ازای هر دعوت مبلغ ۲ هزار تومان دریافت می‌کنند.

آشنایی و نحوه کار با اپلیکیشن پولیک

پس از ثبت شماره موبایل و موافقت با قوانین و مقررات، کد فعال سازی به صورت پیامک برای شما ارسال می‌شوند که پس از وارد کردن آن به صفحه کاربری برنامه وارد می‌شوید.

در محیط کاربری برنامه پنج گزینه پیش روی کاربر قرار دارد:

  • کیف پول:

این بخش متعلق به اعضایی است که حق عضویت سالانه را پرداخت کرده‌اند و بواسطه آن می توانند اعتبار دریافتی خود را مشاهده کنند. اعضای پولیک پس از کسب درآمد، اعتبار خود را در لحظه در این بخش مشاهده می‌کنند.

  • کسب درآمد:

با لمس این گزینه امکان کسب درآمد با استفاده از چهار گزینه روی میزشما قرار می‌گیرد. کلیک روی تبلیغات و دیدن سایت تبلیغ دهنده، بازاریابی بسته‌های بیمه‌ای، فروش و بازاریابی کالا‌های منحصر به فرد و در نهایت اشتراک گذاری پولیک و اپ‌های مختلف در بسته‌های مشارکت.

پولیک

  • آموزش:

در این بخش برای هر یک از راهکار‌های کسب درآمد ذکر شده و نیز نحوه کار با برنامه آموزش‌هایی قرار داده شده است.

  • باشگاه:

این بخش مربوط به افرادی است که به عضویت باشگاه اعضای پولیک درآمده‌اند.

  • پشتیبانی:

در بخش پشتیبانی می توانید به صورت آنلاین با اپراتور ارتباط برقرار کنید و پرسش‌های خود را با او در میان بگذارید. البته گزینه‌ای تحت عنوان سوالات متداول نیز به شرح زیر پیش‌بینی شده است:

  • پولیک چیه؟

برنامه پولیک یک اپ کاربردیه کسب درآمد اینترنتیه که تو محیط کاربری آسون به شما کمک می‌کنه تا بتونید درآمد کسب کنید و از خدمات دیگه‌ای مثل بیمه و فروشگاه مجازی و باشگاه استفاده کنید.

  • دسترسی به پولیک چطوریه؟

تو سایت Poulik.com و کانال تلگرامی poulikappمیتونید پولیک رو دانلود کنید.

  • چطور میشه با پولیک کسب درآمد کرد؟

تو هر بخش از برنامه پولیک، راهنمای کسب درآمد نوشته شده و داخل کانال تلگرام هم جزوه درآمد زایی، جهت استفاده کاربران وجود داره.

  • سوالات خودمون رو تو مواقع لازم چطور بپرسیم؟

آیدی poulikapp1@ تو تلگرام بصورت شبانه روزی جوابگوی سوالات و مشکلات شماست.

تبلیغات پولیک

یکی از بحث برانگیزترین موارد مربوط به اپلیکیشن پولیک نحوه تبلیغ آن بوده که علاوه بر نمایش در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای، به دلیل شوخی نامناسب با مرگ پدر و نجوه برخورد بازماندگان، مورد انتقاد بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. در این تیزر تبلیغاتی پدر خانواده در بستر مرگ می‌خواهد فرزندان و نوه‌های خود را نصیحت کند و ابتدا از همان داستان معروف شکستن یک دسته چوب‌ را شروع می‌کند و نهایتا می‌گوید که برای تمام فرزندان حاضر بر بسترش یک حساب در اپلیکیشن پولیک باز کرده تا با آن درآمد داشته باشند و سپس جان خود را از دست می‌دهد و دو نفر از اعضای خانواده با جسد پدر، سلفی می‌گیرند.

برای مطالعه نقد و بررسی کامل تبلیغ پولیک می‌توانید مطلب “تبلیغ اپلیکیشن پولیک ؛ نگاهی به هنجارهای تبلیغاتی” ار مطالعه نمایید.

دیدگاه مردم درباره اپلیکیشن پولیک

این اپلیکیشن کسب درآمد اینترنتی تا به اینجا چندان شهرتی درمیان مردم کسب نکرده و کسب و کار آن رونقی زیادی نداشته است. با جستجوی کلیدواژه آن در صفحات وب، محتواهای اندکی در خصوص این برنامه پیش روی شما قرار می‌گیرند. در این قسمت قصد داریم نظرات کاربران را از جای جای وب، گردآوری کرده و نظرات افرادی که از این اپ استفاده کرده‌اند را بازگو کنیم.



ما هیچکدام از این گفته‌ها را تایید یا رد نمی‌کنیم و صرفا در راستای رعایت بی‌طرفی به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

در یکی از تالار‌های گفتگوی اینترنتی، تاپیکی با این عنوان وجود دارد. در این گفتگو کاربری به نام “ملووس” نظر خود را به شرح زیر عنوان کرده است:

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش 39هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار 39 تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

پولیک رسما کلاهبرداریه. اینا از همون شرکتهای هرمی هستن فقط میخوان جیب مردم رو خالی کنن ، اولش 39هزار میگیرن بعد میگن عضو معرفی کن و محصولاتشون اصلا جالب نیست و اعتبار 39 تومان یک ماه هستش و پولت رو هم پس نمیدن.

در ادامه برخی از نظراتی که کاربران در گوگل پلی ثبت کرده‌اند را نیز ذکر می‌کنیم. این اپلیکیشن در گوگل پلی امتیاز نسبتا پایین 2.7 از 5 را به دست آورده و از 220 نفری که به این برنامه امتیاز داده‌اند، 80 نفر امتیاز 5 از 5 و 112 نفر امتیاز 1 از 5 را ثبت کرده‌اند، بنابراین طبیعی است که نظرات منفی کاربران بیشتر از نظرات مثبت باشد اما ما سعی کرده‌ایم نمونه‌ای از هرکدام از این نظرات را برای شما بیان کنیم:

محمد احمدی، امتیاز 1 از 5:

هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

محمد احمدی، امتیاز 1 از 5: هرچی تبلیغات نگاه می‌کنم پولی به حساب نمیاد وقتی هم که میخوام پول به کارتم انتقال بدم میگه به دلیل تعطیلات عید پول نمی‌ریزیم به نظرم این اپ کلاهبرداریه.

Hooman Daryani، امتیاز 1 از 5:

کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم 39 هزار تومن بپردازند تو این مدت کم 100 میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

Hooman Daryani، امتیاز 1 از 5: کلاه برداری مدرن، پنج هزار بار فقط اندروید نصب شده آیفون هم که بماند از این تعداد نصب یک پنجم هم 39 هزار تومن بپردازند تو این مدت کم 100 میلیون کاسب شدن روز بروزم تبلیغاتش بیشتر میشه چقدر مدرنن

یکی از کاربران با امتیاز 1 از 5:

تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل 1.به چه دلیل باید اول کار 39 هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه 2. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی 140 هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

یکی از کاربران با امتیاز 1 از 5: تو کانال تلگرامش با کارکرد برنامه آشنا شدم، این برنامه خیلی شبیه برنامه‌های کلاهبرداری هست به چند دلیل 1.به چه دلیل باید اول کار 39 هزار تومن پرداخت کنم که بتونم آگهی ها را ببینم معمولا تو دنیا کسی که اجناسشو آگهی میکنه هزینه تبلیغات پرداخت می‌کنه نه کسیکه آگهی می بینه 2. اجناس فروشگاهو تو آگهی کانال تلگرامی دیدم که قیمت اجناسشون فوق نجومی هست مثلا واسه جعبه دستمال کاغذی 140 هزارتومن قیمت گذاری کردن به‌نظر من دانلود نکنید که این برنامه واسه خالی کردن جیب مردم هست و هیچ سودی نداره

vajid valinejad، امتیاز 2 از 5:

واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

vajid valinejad، امتیاز 2 از 5: واقعا خودت باشی حاضری هزار تومان بدی به کسی که نه میگه کیه یا چیکار میکنه فقط هرچی بگی میگه اول پول بده (این روش قدیمی کلاهبرداریه ولی هنوزم جواب میده عزیزم) موفق باشی

Amir Hossein Alborz، امتیاز 3 از 5:

بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

Amir Hossein Alborz، امتیاز 3 از 5: بعد از چند ساعت کار کردن با بخش تبلیغات، سود دهی آن کم و بعد قطع میشود!؟! معلوم نیست کارت باشگاه آن را از کدام شعبه‌ی بانک آینده باید دریافت نمود! قسمت پشتیبان هم جواب سوالات را نمی‌دهد!

یکی از کاربران با امتیاز 5 از 5:

اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب 500 تومن میده، فعلا دینگ رو به 50 نفر معرفی کردن نصب کردن

یکی از کاربران با امتیاز 5 از 5: اپ شیرینگ چقدر جالبه برای هر نصب 500 تومن میده، فعلا دینگ رو به 50 نفر معرفی کردن نصب کردن

بیشتر بخوانید :

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (484 نظر)

    با سلام. جهت درآمد زایی از تلگرام و موبایل با من در تماس باشید تا راه درست و قانونی و واقعی رو بگم. درآمد 6 تا 10 میلیون تومان در ماه بصورت واقعی. آی دی تلگرام من @ed19751230

    پاسخ

    کسب درامد

    پاسخ

    با سلام خدمت کاربران عزیز
    اگر کسی مایل نبود از کد معرف استفاده کند و خودش در راس باشد می تواند از عبارت nokodmoaref برای ثبت نام استفاده نماید اما اگر خواست که از کد معرف استفاده کند می تواند از کد های رسمی زیر به دلخواه یکی را انتخاب نماید:
    30770
    73700
    قابل توجه کاربران که هر کاربر بعد از ثبت نام با رفتن به قسمت پشتیبانی می تواند کد معرف خود را بسازد و با دوستان خود به اشتراک بگذارد
    باتشکر admin 7030 _ تیم رسمی هفتاد سی سامانه هوشمند _ درگاه نوین شریف

    پاسخ

    واقعا الکی است 😒😒😒

    پاسخ

    سلام من خیلی خیلی ازبرنامه شما یعنی پولیک متنفرم خواستاربرگردوندن ۳۹هزارتومانم هستم هرچهزودترکلاهبردارهافقط پول مردمومیگیرین وپول میخورین زودپول هامونوپس بدیدبه این ایمیل meysami749@gmail.comپیام بدیو شماره کارت بدم برنگردونیدشکایت میکنم

    پاسخ

    با سلام.اینکه کلاه برداری هست یا نه از نظر دوستان کاملا مشخصه.اما اینکه این اپ زیر نظر کدام اقازاره و یا کدام سازمان هست یک مساله دیگه هست.و چرا پلیسی که این همه ادعا میکنه که در فضای اینترنتی فعال هست چرا هنوز هیچ تحقیق و عکس العملی نشون نداده و یا از طریق صداوسیما روشنگری نمیشه.شاید میخواد مثله داستان تعاونیهای اعتباری عمل کنه و در اخر بگه باید مردم قبل از سرمایه گذاری تحقیق میکردند و یا مردم طمع کردند.پلیسی که با یک عملیات پیچیده و اطلاعاتی عبدالمالک ریگی رو از توی اسمان پایین میکشه چرا روی زمین عکس العمل نشون نمیده.شاید هنوز این سازمان بارشو نبسته تا که شناسایی و دستگیر بشه.

    پاسخ

    ?به تازگی اپلیکیشنی به نام رسنو برای کسبو کاره اینترنتی طراحی شده است?
    ?که اولین اپلیکیشن تبلیغاتیه کاربر محور در ایرانه و دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال میباشد?
    ?شما بدون پرداخت هیچ هزینه میتونید در این اپلیکیشن کسب درامد داشته باشید فقط تنها شرط کار برای موفقیت شما تلاشه?
    نحوه ی کار این اپلیکیشن اینطوریه که شما هر روز تعداده کمی ویدیو?،عکس ?و پوستر? تبلیغاتی میبینید که از هر کدومه این تبلیغات وجه? دریافت میکنید و اگر برای خودتون زیر مجموعه اضافه کنید و تیم تشکیل بدید هر یک از اعضای تیم که تبلیغیو ببینه ۲ برابر مبلغ فوق به حساب کاربریه شما واریز میشه

    امیدوارم به کسب درامد دلخواهتون برسید❤️
    لینک‌ دانلود مستقیم ‌اپلیکیشن?www.resno.ir/resno.apk

    کد معرف جهت ثبت نام: 747517
    747517
    747517

    پاسخ

    سلام از کجا میتونم تبلیغ بزارم و ازکجا کد معرف دیگه ای وارد کنم

    پاسخ

    با سلام من دوماه پیش عضو شدم د دقیقا برنامه رو تست کردم یک هفته مداوم هر روز هشت تا ده ساعت تبلیغات دیدم مبلغ پرداختی دوهزار و هفتصد تومن بود.کلاهبرداری هستش به تمام معنی اگر شک دارین میتونم اسکرین شات از تمام صفحات برنامه روی موبایل به همراه کد کاربری تقدیم کنم به شما.مسئله را براشون در قسمت پشتیبانی نوشتم و انتقاد کردم ازشون و خواستم توضیح بدن و ادرس بدن دیگه جواب ندادن.این تجربه شخصی من بود واقعا نمیدونم این کلاه بردارا از کدام کانالی حمایت میشن که به این راحتی دارن کلاه برداری میکنن

    پاسخ

    من هر کتری میکنم داخل این برنامه نمیره توو

    پاسخ

    من پولیکو.نصب کردم 59 تومن ازم گرفت الانم یه مدته میخوام برم داخل نرم افزار پیام در اتصال سرور مشکلی پیش اومده برام میاد و داخل نرم افزار نمیره

    پاسخ

    من دو ماه پیش یعنی خرداد سال ۹۷ در پولیک ثبت نام کردم و ۵۹ هزار تومن به حساب پولیک وارد کردم ، خیلی ها به من گفتند که پولیک و سایتهای شبیه اون در ایران کلاه برداری هست ، ولی من به حرف اونها گوش نکردم و هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۶ بعدازظهر روی تبلیغاتی که اونها به من در بخش سرگرمی میدادند کلیک میکردم تا گوگل به ازای دیدن این تبلیغات توسط من به پولیک پول بده و اونها هم قسمتی از پول رو که به ازای هر تبلیغ به گفته خودشان ۵۰ تومن هست به من پرداخت کنند
    من شبانه روز به خاطر مشکل مالی که داشتم و پیدا نکردن کار در پولیک به سختی کار میکردم به امید اینکه بتوانم مشکلات مالی خود را برطرف کنم انقدر رو تبلیغات کلیک کرده بودم که انگشتان و ماهیچه دستام درد گرفته بود و تقریبا داشت از کار می افتاد ، روزها سپری شد و حدود ۲۰ تیر ماه بود که من حدود ۵ میلیون امتیاز کسب کرده بودم که طبق گفته خودشان باید ۵ میلیون به من پول می دادند تا اینکه همان روز اطلاع رسانی کردند که پول شما تا فردا واریز میشود و مشکل اینترنتی پولیک حل شده
    من هم که خیلی خوشحال بودم که ۵ میلیون قراره بگیرم
    ۲۱ تیر ماه بود که وارد کیف پول پولیک شدم و تا چشمم به پولی که آنها برایم ریختند افتاد شکه شدم تمام دنیا بالای سرم می چرخید و تا یک روز حالم بد بود آنها( ۷۰ هزار تومن )به حساب من پول ریخته بودند همان لحظه در قسمت گفتگو اعتراض کردم ولی من را به مسخره گرفتند و گفتند تلاشتو بیشتر کن فعالیت شما کم بوده
    از صاحب این سایت و همه وب سایتها و کاربرانی که این مطلب را خواندند خواهش میکنم و اطلاع رسانی کنند تا این کلاه برداران بیشرف و حرام لقمه پول مردم رو بیشتر از این غارت نکنند و شبکه ماهواره ای جم که شریک که این دزدها هست دستشان رو شود

    پاسخ

    سلام میشه بگین الان چرانصب نمیشه؟

    پاسخ

    سلام این کلاهبرداریه . از اول نباید نصب میکردی . وقتی پولو ریختی دیگه نمیتونی استفاده کنی ..خدا لعنت کنه این دزدا رو

    پاسخ

    با سلام
    متاسفانه من هم بدون تحقیق هزینه 59000 تومان برای اشتراک اپ پولیک پرداخت کردم وحدود دوهفته هم کار کردم ولی متاسفانه الان دو هفته هست که پولیک تز دسترس خارج شده و به هیچ وجه پاسخگو نیست. الان شما حساب کنید چند نفر این مبلغ رودادند و ازشون کلاه برداری شده؟
    بعنوان یک مال باخته از بقیه میخوام اشتباه من رو انجام ندهند و اول راجب پولیک و امثالش تحقیق کنند.

    پاسخ

    اپ پولساز هم همینجوریه؟کسی تا حالا نصب کرده

    پاسخ

    من این برنامه رو نصب کردم و ۶۳ هزار و خورده امتیاز دارم ولی پولی وارد کیف پول من نشد در ضمن نمی توانم وارد برنامه شوم

    پاسخ

    من نصبش کردم یه ۲۰روزم باهاش کار کردم
    دوروز نتم قطع بود الان اصلا برنامرو باز نمیکنه نمیدونم چرا

    پاسخ

    آقا شما 2 دیقه فکر کن ! اگه این پولیک مولیک اوکی بود الان همه تو خونه نشسته بودن سرشون تو گوشی بود شهر خلوت میشد 🙂 یا حداقل یه تبلیغ تو رسانه ملی میداد نه تو شبکه ماهواره ای که هیچ مسئولیتی نسبت به تبلیغ دورغین ندارن. مردم سرمایشونو به گوشی یا تبلت تبدیل میکردن و را برا پول درمیاوردن .. اون هکرای چینی بودن تو بازی جنرال :)) میشستن یه گوشه پادگان فعالیت میکردن جیرینگ جیرینگ پول واریز میشد بحساب 🙂
    ولی بازم زود قضاوت نکنیم ! وایسیم کاملا کلاهبرداریشون علنی بشه بعدا قضاوت کنیم !!!

    پاسخ

    لعنت به شما کلاهبردارای حروم خور

    پاسخ

    کلاه برداریه میدونین چقدازین برنامه درمیارن تبلیغابقیه ارگانا پخش میکنن ازین راه پول کلانی بدست میاد39تومانم ازهرکس کلاه برداریه پولیم نمیده کسایی که خوب برنامه میگن باورکنین خودشون ازپولیکن باکانتامختلف نظرمیدن باورنمیکنین کلاه برداریه09301568203ایدیمه پیام بدین تاعکس بدم که پولی نمیریزن به کارتت39من حروم شدازبدبختی اومدم تواین برنامه که دروغ دراومد

    پاسخ

    خخخ سلاام
    شانس اوردم من پول نریختم حالا ک اومدم نظراتو دیدم پشیمون شدم ب همه دوستان عرض تسلیت ب پولاشون میگم و متاسفم ب کارای این مفت خورای عوضی…

    پاسخ

    دیدگاه خاصی ندارم

    پاسخ

    salam bacheha

    man baraye madaram nasb kardam
    ye mahi mishe
    bikare too khune hodode 500hezartai ta alan emtiaz jam krde

    gheyre oon chon faalitaesh ziade har hafte gheyre daramade aslish 5000 6000barash mirizan

    chand roze dige emtiazesh rabdil be etebar mishe
    hatman beheton khabar midam

    vase soalam behem pm bedid
    id telegramam ine : menpsy

    پاسخ

    سلام من میخوام پولو بدم
    به نظرتون بدم یا نه؟
    میشه پول درآورد یا نه

    پاسخ

    چند میگیری تبلیغ میکنی؟؟؟
    دکتر فیک
    زرررررررشککککککک خخخخخخخخخ

    پاسخ

    سلام خسه نباشید من پولیک رو نصب کردم ولی وقتی میخواهم حق عظویت رو پرداخت کنم میگه این ویژگی تا یک ساعت انی در دسترس نمی باشد الان سه ساعت همینو بگه

    پاسخ

    با احترام به نظرات همه عزیزان
    اگه این برنامه مد نظرش کسب اون ۳۹۹۰۰ تومنی که برا عضویت میخواد از طرف شما باشه چند راه مختلف براش وجود داره
    مثلا از اول عنوان کنه
    ۱.وقتی موجودی برای بار اول به این مقدار رسید به عنوان حق عضویت یا سرمایه گذاری ازتون کسر میشه
    ۲.درصد پرداختی به شما اول کمتره و بعد از یه مدت زیاد میشه و این درصد رو به عنوان حق عضویت شما محاسبه کرده باشه
    ۳.خود برنامه پولی باشه
    غیر از این موارد طبق تجربه ای که دوستان دارند قضیه فروش اجناس و این دست امتیازات صورت ظاهری ماجرا به نظر میاد که براش توجیه منطقی درست شده باشه
    بیمه عمرش تحت پوشش کدوم بیمه است؟مجوز فعالیت اگه نداشته باشه شکایتتون به جایی نمیرسه و کسی هم برای چهل تومن پول اولیه شکایت کارسازی انجام نمیده
    و اینکه تبلیغ به عهده جم هست !!! نمیگم تلویزیون خودمون خیلی بهتره ولی خب جم چندان جای معتبری نیست که زمان متضرر شدن بخواد پاسخگو باشه
    با همه اینا اگه تمایل به عضویت داشتید از درگاه پرداختی تون مطمئن بشید که بعدا حسابتون هک نشه یا لاقل از کارت هدیه استفاده کنید اگه مقدوره
    برنامه پولسازیه برای خود سازنده نه اعضا

    پاسخ

    با سلام .دوستان نحوه کار کردن با برنامه پولیک چطورهه لطفا راهنماییم کنید ازم ۵۹ هزار تومان بردن بهم بگید چیکار کنم اعتبار برام نمیاد

    پاسخ

    واقعا برنامش بدرد نمیخوره”؟!!!من میخوام نصب کنم و دانشجو ام یعنی ب درد میخوره دوستان

    پاسخ

    کسب درآمد فقط با دیدن تبلیغات در اپلیکیشن رسنو

    با فعالیت در اپلیکیشن «رسنو» و دیدن تبلیغات میتوانید کسب درآمد کنیدبدون پرداخت هیچگونه هزینه ای جهت ثبت نام

    لینک دانلود برای گوشی های اندرویدی از گوگل پلی : http://www.resno.ir/resno.apk

    لینک دانلود از سیب آپ برای سیستم عامل ios ( آیفون )

    new.sibapp.com/applications/resno

    بعد از نصب نرم افزار، در صفحه اول با کد معرف :635699ثبت نام کنید

    برای ثبت نام کامل به “صفحه من” برید و ثبت نام رو کامل کنید
    👁🗨 برای دیدن تبلیغات به قسمت “خانه” رفته و با دیدن هر تبلیغ موجودیتان را اضافه کنید
    🗣 کد کاربری نوشته شده در قسمت “صفحه من” کد معرف شماست که اگربااین کدتان دوستان خودرادعوت کنیدبه ازای دیدن تبلیغات توسط دوستانتان موجودیتان 2برابرمیشود

    فقط با رسیدن موجودیتان به 5000 تومان میتونید از قسمت صفحه ی من بخش تسویه حساب درخواست تسویه بدید تا موجودیتون به حساب بانکیتون واریز بشه(بعداز3الی4ساعت)واریزمیشه.
    از طرفی هم نگه داشتن اپلیکیشن رسنو تو گوشی هیچ ضرری نداره و حافظه زیادی از گوشیتون رو اشغال نمیکنه .

    دارای نماد اعتماد الکترونیک و ثبت در سامانه ساماندهی وزارت ارشاد

    پاسخ