;
coinex

روحانی به آزادی مردم در انتخاب شبکه های اجتماعی رای داد!

رئیس جمهور به آزادی مردم در انتخاب شبکه های اجتماعی رای دادند. وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام نمود که مردم حق انتخاب دارند.

از ابتدای سال 97 اخبار مختلفی در مورد فیلترینگ شبکه های اجتماعی در کشور مطرح می شود. براساس اخبار منتشر شده قرار است تلگرام و در ادامه اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی که قوانین ایران برای فعالیت را نپذیرند، فیلتر شوند.


بیشتر بخوانید: تعطیلی کانال تلگرام رئیس جمهور ! اولین قدم برای فیلترینگ تلگرام!


البته زمان دقیق این فیلترینگ هنوز مشخص نیست و به نظر می رسد که هدف از آن حمایت از پیام رسان های داخلی باشد. در ادامه بسیاری از مسئولین کشور کانال های تلگرامی خود را تعطیل کردند و به استفاده از پیام رسان های داخلی پرداختند. با وجود اینکه دولت خود مخالف این موضوع بود اما رئیس جمهور اولین قدم را برای این امر برداشت.


بیشتر بخوانید: فیلترینگ تلگرام در سال ۹۷ ؛ آیا فیلتر شدن تلگرام در ایران حتمی است؟


آزادی مردم در انتخاب شبکه های اجتماعی

حسن روحانی، در شبکه اجتماعی اینستاگرام از حق انتخاب مردم برای شبکه‌های اجتماعی دفاع کرده است. رئیس جمهور روز گذشته در نشست هم‌اندیشی مدیران دولت از اشتغال مردم در فضای مجازی سخن گفت و اعلام نمود که این فضا نباید بر هم بخورد. وی تاکید نمود که مشکلات بیکاری نیز نباید به مشکلات موجود در کشور اضافه شود.

 آزادی مردم در انتخاب شبکه های اجتماعی

روحانی در اینستاگرام خود اعلام نمود که رفع انحصار و کمک به تقویت پیام‌رسان‌های داخلی به معنای محدودسازی سایر شبکه‌های اجتماعی نیست. مردم حق انتخاب دارند و می‌توانند توأمان در شبکه‌های مختلف اجتماعی فعالیت داشته باشند.‌ دولت دوازدهم از فضای مجازی و امکان دسترسی و برقراری ارتباط مردم، حراست خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: شرایط ادامه فعالیت تلگرام در ایران اعلام شد!


در پایان تنها کاری که می توان انجام داد این است که منتظر بود و دید چه سرنوشتی در انتظار پیام رسان های خارجی است و تکلیف آزادی مردم در انتخاب شبکه های اجتماعی چه خواهد بود!

 

بیشتر بخوانید :

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر