;
coinex

آیا اختلال در شبکه همراه اول با طرح رجیستری موبایل مرتبط است؟

بعد از اختلال در شبکه همراه اول شایعاتی در مورد ارتباط آن با طرح رجیستری منتشر شد. اما سامانه اطلاع رسانی طرح رجیستری اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد.

به گزارش تکراتو، شایعات منتشر شده در مورد ارتباط اختلال در شبکه همراه اول با طرح رجیستری موبایل در کشور صحت ندارد. بنابراین این موضوع تنها شایعه است. از صبح امروز شبکه همراه اول با اختلالاتی روبه‌رو بود. در ادامه علت بروز این مشکل عملیات توسعه و ارتقا سیستم های زیرساختی و ارتقا سامانه جامع خدمات مشتریان این اپراتور بیان شد.


بیشتر بخوانید: اختلال در شبکه همراه اول و مشکل قطعی ارتباط مشترکین!


اختلال در شبکه همراه اول و ارتباط آن با طرح رجیستری

این اختلال سبب شده تا مشترکان همراه اول در برقراری ارتباط تلفنی خود با مشکل مواجه شوند. اختلال در ارتباط تلفنی مشترکان همراه اول که همزمان با اجرای آخرین مرحله طرح رجیستری پیش آمده است، این شائبه را در میان برخی ایجاد کرد که ممکن است به دلیل عدم رجیستری گوشی های موبایل، ارتباطشان قطع شده باشد. اما در ادامه مشخص شد این مسئله ربطی به این موضوع ندارد و مشکل از سمت اپراتور همراه اول بوده است.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر