;
coinex

ارائه امکانات رایگان به پیام رسان های داخلی ! سرور، اینترنت و …

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از ارائه امکانات رایگان به پیام رسان های داخلی خبر داد. امکان استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و اینترنت پیام‌رسان‌های داخلی رایگان شد.

به گزارش تکراتو، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، اعلام نموده است که یک دهم از خط انتقال و دیتای کشور متکی به خراسان رضوی است و ادامه داد که براساس استراتژی شرکت ارتباطات، قرار است فعالیت‌های ارتباطی از انحصار خارج شوند و خدمات با کیفیت و ارزان ارائه شود.


بیشتر بخوانید: معرفی پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی ؛ با پیام رسان های محبوب آشنا شوید!


ارائه امکانات رایگان به پیام رسان های داخلی

مکان استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و اینترنت پیام‌رسان‌های داخلی رایگان شد. صادق عباسی شاهکوه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی بیان نمود که از ابتدای دولت یازدهم تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در بستر ارتباطی رخ داده است. به گفته وی این تغییرات در مورد اپراتورها قابل مقایسه با قبل نیست.


بیشتر بخوانید: مهاجرت به پیام رسان های داخلی ؛ درخواست وزارت ارشاد از ادمین های کانال های تلگرامی


وی در ادامه از ارائه امکانات رایگان به پیام رسان های داخلی در راستای حمایت از کالای ایرانی خبر داد. عباسی شاهکوه با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است، بیان کرد که لازم است برای پیاده‌سازی این شبکه شرایط مناسب برای دارندگان محتوای داخلی فراهم گردد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: yjc

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر