;
coinex

8.3 میلیون ویدیوی نامناسب در سه ماهه پایانی سال 2017 از یوتیوب حذف شد

حذف ویدیوهای نامناسب از یوتیوب طی گزارشی اعلام شد. یوتیوب در سه ماهه پایانی سال 2017 حدود 8.3 میلیون ویدیوی نامناسب را حذف کرده است.

به گزارش تکراتو، در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷، یوتیوب ۸.۳ میلیون ویدیو را از پلتفرم خود حذف نموده است زیرا به ادعای کوگل این ویدئوها نتوانسته بودند دستورالعمل‌های اجتماعی جدید این پلتفرم را رعایت کنند.


بیشتر بخوانید: قابلیت جدید یوتیوب در نسخه اندروید؛ پخش خودکار ویدیو در صفحه خانه


حذف ویدیوهای نامناسب از یوتیوب

سال گذشته بسیاری از کاربران ادعا کردند که در این پلتفرم‌ ویدیو‌هایی نامناسب و مشکل داری پخش می‌شوند. در ادامه یوتیوب نیز تصمیم گرفت تا گزارش سه ماهه‌‌ای از اجرای دستورالعمل‌های اجتماعی جدید خود را منتشر کند. در این گزارش که مربوط به سه ماهه پایانی سال 2017 است یوتیوب نشان داده که بیکار ننشسته و محتواهای نامناسب زیادی را از پلتفرم خود حذف کرده است.

از تعداد ویدئوهای حذف شده ۶.۷ میلیون به صورت ماشینی علامت گذاری شده و لازم نبوده که کاربری آن را به عنوان ویدیوی نامناسب، علامت گذاری کند. یعنی برای حذف ویدیوهای نامناسب از یوتیوب از یادگیری ماشینی بهره گرفته شده است. این هوش مصنوعی پیچیده‌ توانسته مفید عمل کند.

این الگوریتم  قادر است ویدیو‌های اسپم یا مورادی که با دستورالعمل‌های اجتماعی جدید یوتیوب هم‌خوانی ندارند را پیدا کند و به طور اتوماتیک علامت گذاری نماید. در ادامه توسط انسان نیز بررسی نهایی انجام می شود تا از حذف شدن بی جهت ویدیو‌ها جلوگیری گردد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر