;
coinex

گلکسی اس 8 لایت ، نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه از پرچمدار 2017 سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) با ویژگی‌های یک گوشی پرچم‌دار و قیمتی مناسب‌ در راه است.

به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره‌ی گوشی جدید سامسونگ منتشر شده است. این گوشی با شماره مدل SM-G8750،‌ درواقع همان گوشی گلکسی اس 8 لایت است. این غول کره‌ای قصد دارد گوشی دیگری را با شماره مدل SM-G8850 راه‌اندازی کند که احتمالا با نام گلکسی ای 8 استار (Galaxy A8 Star) معرفی خواهد شد. این اطلاعات که از طریق یکی از منابع معتبر فاش شده، نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد مدل مقرون‌به‌صرفه‌ی پرچم‌دار 2017 خود را به بازار عرضه کند.

مشخصات گلکسی اس 8 لایت

گزارش‌هایی که قبل از این منتشر شده بود، برخی از مشخصات این دو گوشی هوشمند را فاش کرده است. گفته می‌شود سامسونگ گلکسی اس 8 لایت به تراشه‌ی اسنپدراگون 660 مجهز خواهد شد. این سیستم روی تراشه از ترکیب پردازنده‌ی هشت هسته‌‌ای Kyro 260 و پردازنده گرافیکی Adreno 512 تشکیل شده است. این دستگاه احتمالا از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی اندازه‌ی نمایشگر در دست نیست؛ اما گفته می‌شود که با رزولوشن 2220 در 1080 و نسبت ابعاد 18.5:9 همراه خواهد بود. از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 لایت می‌توان به اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری مخصوص سامسونگ اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۸ ؛ زیبا و قدرتمند


سامسونگ گلکسی ای 8 استار

گلکسی ای 8 استار تاییدیه‌ی TENAA را دریافت کرده است که برخی از مشخصات اصلی این دستگاه را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. تصاویر فاش شده توسط تنا نشان می‌دهند که این دستگاه به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. سنسور اثرانگشت نیز در پنل پشتی دستگاه تعبیه می‌شود. دوربین دوگانه به صورت عمودی چیده شده و در گوشه‌ی سمت چپ دستگاه قرار دارد. گلکسی ای 8 استار به نمایشگر 6.3 اینچی اولد مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات این موبایل هوشمند می‌توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت نصب میکرو اس دی (افزایش ظرفیت تا 256 گیگابایت) اشاره کرد. گفته می‌شود که دو سنسور 24 و 16 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین دوگانه را تشکیل می‌دهند. لیست مشخصات تنا همچنین از مجهز بودن دستگاه به دوربین سلفی 24 گیگابایتی خبر می‌دهد. یک باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی وظیفه‌ی روشن نگه داشتن گوشی ای 8 استار را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر