;
coinex

سامسونگ و گوگل در رقابت برای تصاحب نوکیا Health

کمپانی سامسونگ نیز به صف خریداران تصاحب نوکیا Health پیوست. این امر باعث شده تا این شرکت کره‌ای وارد رقابت با گوگل و چند شرکت فرانسوی شود.

سامسونگ یکی از چهار شرکتی است که قصد تصاحب Nokia Health را دارد. این تصمیم سامسونگ را در رقابت با شرکت نست که به گوگل تعلق دارد و همچنین دو شرکت فرانسوی دیگر که قصد خرید این شرکت فعال در زمینه‌ی ابزار دیجیتال سلامتی را دارند، قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید: گوگل برای رقابت با iMassage در فکر توسعه سرویسی با نام چت است!


در سال 2016 بود که نوکیا استارتاپ withings را با هدف ورود به بازار ابزار هوشمند سلامتی خریداری کرد. این استارتاپ بعد از واگذاری به نوکیا هلس تغییر نام داد. این شرکت در فرانسه واقع است و محصولات دیجیتالی از قبیل ترازو، ردیاب فعالیت جسمانی و حسگرهای سنجش خواب را در حوزه‌ی سلامتی تولید می‌کند. البته لازم به ذکر است که قیمت جدید این شرکت از قیمت قبلی که نوکیا پرداخته بود کمتر است و خریدار جدید مبلغی کمتر از ۱۹۲ میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.

تلاش برای تصاحب نوکیا Health

گوگل و سامسونگ به‌شدت در رقابت برای تصاحب نوکیا Health هستند. اما نوکیا ترجیح می دهد که این شرکت را به مجموعه‌ای فرانسوی واگذار کند. علت این امر درک اهمیت بخش‌های مرتبط با صنعت هوش مصنوعی در فرانسه است. با وجود اینکه نوکیا در بازار ابزار دیجیتال حوزه‌ی سلامت یک شکست نسبی را تجربه کرده است، اما باز هم گوگل و سامسونگ به دنبال تصاحب نوکیا Health هستند. این موضوع نشان از اهمیت و پتانسیل بالای این شرکت در زمینه‌ی محصولات و حق امتیازهای تولید دارد. به راحتی می توان پیش بینی کرد که نوکیا هلس در صورت واگذاری به هر یک از دو شرکت گوگل و سامسونگ، جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر