;
coinex

جدید ترین روش‌های بهینه سازی سایت و سئو

ویرلن جدید ترین تکنیک های بهینه سازی سایت و سئو را معرفی کرد.

شما از چه روش هایی برای سئو استفاده میکنید ؟ آخرین بار که مقالات آموزش سئو رو خوانده اید چه زمانی بوده است؟

بهتر است بدانید که الگوریتم های گوگل برای قرار دادن وب سایت ها در رتبه اول جستجوی گوگل هر روز درحال تغییر و بروز رسانی است، بنابراین پیشنهاد میکنیم آخرین مقالات آموزش سئو را بصورت مستمر در سایت ویرلن مطالعه کنید تا از رقبای خود عقب نمانید.

در مقالات قبلی درباره تاثیر فوق‌العاده کمپین‌های رپورتاژ آگهی ویرلن بر سئو سایت صحبت کردیم ، در این بخش نیز با ما همراه باشید تا آخرین مقالات آموزشی ویرلن را بصورت خلاصه مرور کنیم.

استراتژی های برتر سئو سایت برای سال ۹۷

تولید محتوا همچنان فاکتور پیشرو سئو برای رنکینگ گوگل

از اوایل سال ۲۰۱۷ موتور های جستجو گوگل، یاهو و بینگ، تلاش خود را برای یافتن نتیجه ای هر چه دقیق تر، بر اساس منظور اصلی کاربرو نه صرفا کلمات کلیدی گذاشته اند و متعاقبا، نتایج مناسب تری نسبت به مکان آنها، جستجو های قبلی و چند پارامتر دیگر، ارائه میدهند. بنابراین برای دستیابی به بیشترین ورودی گوگل لازم است پیوسته اطلاعات خود از نیازهای مخاطبان و کاربران را به روز کنید. برای تحقق این امر کارشناسان و نویسندگان سئو سایت باید بیش از پیش با مخاطبان خود در ارتباط  باشند و محتوای مرتبط تری تولید کنند.

طبق تحقیقات کارشناس استراتژیست کیفیت جستجو گوگل، تولید محتوا با کیفیت و لینک بیلدینگ از طریق رپورتاژ آگهی دو فاکتور اصلی رنکینگ گوگل میباشند. پس به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی تنها زمانی تاثیرگذار خواهند بود که در محتوایی با کیفیت به کار برده شوند.

از سال ۲۰۱۵ گوگل توجه خود را به کیفیت محتوا از لحاظ دقیق و صحیح بودن، معطوف کرده است. و از آن پس هر ساله از این فاکتور در الگوریتم های رنکینگ گوگل بیشتر استفاده می شود. از این رو، از منابع معتبر بهره ببرید واز درج این منابع مورد استفاده در پایان مطلبتان، غافل نشوید.

محتوای ۲۰۰۰ کلمه ای برای سئو سال ۲۰۱۸

در روزهای نخستین سئو، اکثر کارشناسان بازاریابی اینترنتی ، مطلبی ۲۰۰ الی ۲۵۰ کلمه ای حاوی کلمات کلیدی را، بهترین الگو متناسب با استاندارد ها و تکنیک ها سئو در نظر میگرفتند. اما در سال ۲۰۱۸ این رقم به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه افزایش یافته است زیرا که طبق آخرین آمار محتوای بالای ۲۰۰۰ کلمه به تولید بیشتر بک لینک و به اشتراک گذاری در شبکه ای اجتمایی می‌انجامند که متعاقبا به معنای تولید ترافیک بیشتر برای وبسایت شما خواهد بود.

ممکن است تصور کنید که تولید محتوای بالای ۲۰۰۰ کلمه امری طاقت فرسا و زمان بر است اما اگر چند ترفند ساده آموزش سئو را تمرین کنید به سادگی قادر به تولید محتوای طولانی تر خواهید بود…

(ادامه مقاله در سایت ویرلن)

شبکه ‌های اجتماعی تا چه اندازه در سئو تاثیرگذار هستند ؟

نشریه‌ی Quicksprout اخیراً در یک مقاله در خصوص سئو به این موضوع پرداخته که در چند سال گذشته وضعیت سئو در مقابل بازی‌های متنوع گوگل برای بروزرسانی الگوریتم‌های مورد نیاز به چه شکل بوده و چگونه تولید محتوا به عنوان یک عامل تعیین کننده در رتبه بندی سایت عمل می‌کند.

در این مقاله به اهمیت شبکه های اجتماعی در بین سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف و استراتژی‌های این سازمان‌ها در حوزه‌ی تأمین محتوا برای شبکه های اجتماعی به دفعات پرداخته شده است. ۷۲ درصد از شرکت‌ها و ۸۲ درصد از آژانس‌های مختلف از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از تکنیک‌های سئو استفاده می‌کنند…

(ادامه مقاله در سایت ویرلن)

10 ابزار برتر سئو در سال ۲۰۱۸

در بسیاری از موارد، بروزرسانی‌های گوگل برنامه‌ریزی‌های بازاریابان و سئوکار ها را بهم می‌ریزد.
البته به وضوح مشخص است که این اعمال تغییرات، جهت رفع اشکالات و بهبود سیستم برای یافتن نتایج جستجوی مرتبط‌تر می‌باشد؛ با این حال پیش رفتن با این تغییرات همیشه آسان نخواهد بود. به همین منظور ابزارهای سئو در اختیار شماست تا وب‌سایت خود را همانطور که گوگل آن را می‌بیند، ببینید.

از آنجا که این ابزارها جهت شناخت المان‌های مورد نظر گوگل به کار گرفته می‌شوند؛ برای استراتژی جستجوی اتوماتیک شما حیاتی هستند. در این مطلب با ویرلن همراه باشید تا به بررسی ۱۰ ابزار برتر سئو در سال ۲۰۱۸ بپردازیم تا راحتتر بتوانید به شیوه‌ای که گوگل سایت شما را آنالیز می‌کند، آن را آنالیز کنید.

ابزارهای وب مستر گوگل Google’s Webmaster Tools
شاید بهترین راه برای دیدن وبسایت خود از چشم گوگل، استفاده از ابزارهای وب مستر گوگل Google’s Webmaster Tools باشد…

(ادامه مقاله در سایت ویرلن)

برترین کنفرانس‌های سئو در سال ۲۰۱۸

یادگیری و تقویت مهارت خود در تخصص سئو سایت دارند.

برای این منظور گزینه‌های متعددی از جمله خواندن مقاله و شرکت در سمینار‌های مجازی وجود دارد. اما یکی از مهم‌ترین و مفیدترین راه‌ها شرکت در کنفرانس‌های آموزش سئو است و از آنجا که انتخاب بهترین کنفرانس در کسب اطلاعات بهتر موثر است، ما نیز در این مطلب سعی کردیم برترین کنفرانس‌های سئو ۲۰۱۸ را از حیث ویژگی معرفی کنیم:

چرا باید در کنفرانس سئو شرکت کنیم؟

برای هر فرد، شرکت در کنفرانس‌های تخصصی مربوط به زمینه کاری خود ضروری است چرا که این تنها راه یادگیری نکات ویژه است. کنفرانس‌ها فرصتی گرانبها برای یادگیری در اختیارتان می‌گذارند که شاید هرجایی یافت نشود. اما این ویژگی مشترک همه کنفرانس‌هاست پس کنفرانس سئو چه ویژگی منحصربه‌فردی دارد که نباید از دستش داد؟ …

(ادامه مقاله در سایت ویرلن)

برای مطالعه ادامه مقالات آموزش سئو به سایت ویرلن virlan.co  مراجعه کنید.

برای مطالعه ادامه مقالات آموزش سئو به سایت ویرلن virlan.co  مراجعه کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر