;
coinex

شیائومی 31 درصد از سهم بازار هند را به خود اختصاص داد

سهم شیائومی از بازار هند توسط مؤسسه تحلیلی کانالیز منتشرشد. براساس این تحلیل شیائومی در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ توانسته ۳۱ درصد از سهم بازار هند را به خود اختصاص دهد.

شیائومی همچنان با موفقیت در حال رشد است به طوری که توانسته 31 درصد از سهم بازار هند را به خود اختصاص دهد. در مقابل باید گفت که سهم کمپانی بزرگ سامسونگ از این بازار 25 درصد است. این تولید کننده چینی در سه‌ماهه‌ی نخست سال جاری رشدی ۱۵۵ درصدی در فروش گوشی‌های سری می و ردمی داشته است. پس از شیائومی، اوپو و ویوو به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.


بیشتر بخوانید: علت قیمت پایین گوشی های شیائومی از زبان مدیر این کمپانی


افزایش سهم شیائومی از بازار هند

برطبق آنچه در آمار منتشر شده مشخص است، نحوه‌ی توزیع شیائومی در این کشور بهبود یافته است. با معرفی گوشی‌های ردمی نوت ۵، ردمی نوت ۵ پرو و ردمی ۵ اِی، شیائومی توانست فروش زیادی را تجربه کند. ارزان‌قیمت‌ترین گوشی در بین گوشی‌های یادشده، ردمی ۵ اِی است که در مدت سه ماه ۳.۵ میلیون دستگاه از آنها فروخته شد.

سهم شیائومی از بازار هند

شیائومی قصد استفاده از این استراتژی را برای فروش تلویزیون های خود نیز دارد و به نظر می رسد که بتواند شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ، ال‌جی و سونی را تحت فشار قرار دهد. با وجود اینکه تولیدکننده‌هایی چون لنوو و جیونی، جزو سازندگان چینی هستند، اما در همین سه ماه اخیر با کاهش فروش ۶۰ و ۹۰ درصدی در بازار هند مواجه شده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع:  gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر