;
coinex

درخواست 80 شرکت ایرانی برای دریافت نمایندگی موبایل ؛ اپل، موتورولا و بلک بری

۸۰ شرکت موبایلی برای دریافت نمایندگی موبایل و واردات رسمی ۳ برند آمریکایی آیفون، موتورولا و بلک بری در ایران درخواست داده اند.

به گزارش تکراتو، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی مهدی محبی، عنوان کرد که این گوشی‌های موبایلی تاکنون در ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش نداشته اند. وی این امر را از نتایج طرح رجیستری عنوان کرد.


بیشتر بخوانید: استعلام آخرین مالک سیم کارت موبایل در سامانه همتا


دریافت نمایندگی موبایل اپل موتورولا و بلک بری

محبی توضیح داد که هم‌اکنون ۴۸ شرکت موبایلی از ۳ برند موتورولا، آیفون و بلک بری نسبت به راه‌اندازی دفتر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران اقدام کرده‌اند و ۴۰ شرکت دیگر نیز در حال ورود به این عرصه هستند. به گفته وی این برندها به‌صورت غیر رسمی وارد بازار ایران می‌شوند.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ادامه داد که مابقی برندهای گوشی موبایل در ایران به‌صورت مستقیم یا غیر مستقیم نمایندگی فروش و خدمات داشته‌‌اند که با اجرای طرح رجیستری و کاهش قاچاق این برندها، فعالیت آن‌ها ضابطه‌مندتر شده است.


بیشتر بخوانید: بررسی تعداد گوشی های مسدود شده در طرح رجیستری


اول اردیبهشت آغاز اجرای آخرین مرحله رجیستری بود

مهدی محبی بیان کرد که آخرین مرحله طرح رجیستری از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده و بر اساس آن، تمامی گوشی‌های موجود در بازار باید پس از ثبت شناسه واردات، در شبکه اپراتورهای موبایل فعال شوند. رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی تاکید کرد که طرح رجیستری ۱۰۰ درصد جلوی قاچاق گوشی تلفن همراه را گرفته است و جای هیچگونه دورزدنی در این طرح وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر