;
coinex

ارائه امکانات بیشتر به کاربران سرویس رایگان اسپاتیفای

سرویس رایگان اسپاتیفای از این پس امکانات بیشتری برای کاربران خود دارد. ارائه این ویژگی های جدید برای کاربران جالب خواهد بود.

پیش از این، لازم بود تا کاربران سرویس رایگان اسپاتیفای تبلیغات زیادی را تحمل کنند. همچنین برای گوش دادن به آهنگ‌های یک پلی‌لیست، کاربران ناچار به استفاده از گزینه شافل بودند.


بیشتر بخوانید: ارزش سهام ۴ درصدی سونی از اسپاتیفای چقدر است؟


سرویس رایگان اسپاتیفای و ویژگی های جدید آن

هم اکنون کاربران سرویس رایگان اسپاتیفای می‌توانند به 15 پلی‌لیست جدید دسترسی داشته باشند که همگی توسط الگوریتم هوش مصنوعی اپلیکیشن و از آهنگ‌های مورد علاقه آنان گردآوری شده است. بر خلاف گذشته، می توان چندین بار آهنگ‌ها را به ترتیب دلخواه عوض کرد و پخش آهنگ ها دیگر محدود به گزینه شافل نخواهد بود.  پلی‌لیست‌های جدید اسپاتیفای مانند گذشته در صفحه خانه اپلیکیشن قرار می‌گیرند. البته هر چند که همیشه ثابت نیستند و ممکن است دچار تغییراتی شوند.


بیشتر بخوانید: مشترکین پولی اسپاتیفای از مرز ۶۰ میلیون نفر عبور کرد


لازم به ذکر است که اسپاتیفای برای آنکه روی آهنگ‌های انتخابی در پلی‌لیست‌ها تسلط داشته باشد، به کاربر اجازه می دهد که با لایک کردن یا پنهان کردن آهنگ‌ها، هوش مصنوعی اپلیکیشن را به سمت سلیقه خود سوق دهد. در پایان لازم به ذکر است که اسپاتیفای یک گزینه Data Saver هم برای کاربران در نظر گرفته که از آن برای صرفه‌جویی در مصرف اینترنت استفاده می شود. اعمال این تغییرات از روز گذشته در اسپاتیفای آغاز شده، اما ممکن است دسترسی همه کاربران سرویس رایگان اسپاتیفای به این تغییرات فعلا ممکن نباشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر