;
coinex

علت حذف اپلیکیشن روبیکا از کافه بازار چیست؟

حذف اپلیکیشن روبیکا از کافه بازار به دلیل عدم رعایت قوانین کافه بازار عنوان شده است. این اپلیکشن اکنون از طریق این پلتفرم قابل دانلود نیست.

به گزارش تکراتو، امیر حقیقت، روابط عمومی کافه بازار وجود چند مشکل در این اپلیکیشن را علت حذف آن اعلام کرده است. چندی پیش نیز اتهاماتی در زمینه امنیت به این اپلیکیشن وارد شد که در ادامه توسط مرکز ماهر بررسی های لازم صورت گرفت و این مرکز اعلام کرد که این اپلیکیشن از نظر امنیتی مشکلی ندارد.


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن روبیکا در نگاه کاربران ایرانی ؛ پنیر مفت روی تله موش؟!


بررسی علت حذف اپلیکیشن روبیکا از کافه بازار

علت حذف اپلیکیشن روبیکا از کافه بازار افزودن امکان پرداخت مستقیم در این اپلیکیشن و عدم ارائه تأییدیه‌های لازم در مهلت مقرر پس از چند تذکر کتبی و شفاهی اعلام شده است. در صورتی که این مشکل حذف شود، اپلیکیشن روبیکا به کافه بازار باز خواهد گشت و کاربران می توانند آن را دوباره از طریق این پلتفرم دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهند.


بیشتر بخوانید: از تبلیغات میلیاردی تا اینترنت رایگان در اپلیکیشن Rubika، آیا روبیکا از تلگرام جاسوسی می‌کند؟


لازم به ذکر است که با وجود حذف اپلیکیشن روبیکا از کافه بازار، همچنان می توان این اپلیکیشن را از وبسایت این سرویس یا فروشگاه‌های اپلیکیشن دیگر دانلود نمود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digiato

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خسته نباشین
    ی صحبتی دارم درباره روبیکا
    من ی کاربری بودم در روبیکا ولی میخام ب شخصن بگم من خیلی پشیمان هستم ک روبیکا اومدم چون روبیکا امنیت نداره من شخصی هسم ک ایران کشورم رو دوس دارم میخواهم دوست دارم بهترین باشه و از کالاهای داخلی استفاده کنم من قبلا در اینستا کسب درآمد داشتم ولی گفتم من باید بیام از برنامه های کشورم حمایت کنم ولی خوب این روبیکا خیلی نامرده من فردی بودم ک در روبیکا کانال و گپ آمار بالا داشتم ک خیلی میشد ازش پول در بیار و با قوانین خود روبیکا هم موافق بودم و انجام دادم و هیچ تخلفی نداشتم ولی ی هکر اومده منو هک کرده و فیلتر چرا چون حرف های زور میگن الان من هرچی ب پشتیبانی میگم خدا سر شاهد فقط دلم میخاد شما این پیام هارو ببینین خندتون میگره اصلا جواب من رو نمیدن
    مثلا الان ایشون@sik_BAI_BInaMOSSدر روبیکا باز منو تحدید کرده خوب م این هارو ب کی بگم باور کنن
    بخدا لطفا پیگیری کنین این افراد مزاحم رو بشینونین سر جاشون هرکی از راه میرسه آدم رو فیلتر میکنه بخدا خیلی عصابم خورده

    پاسخ