;
coinex

دو نسخه از گلکسی نوت 9 سامسونگ در چین تایید شد

چند ساعت پیش عکسی در فضای مجازی منتشر شد. این عکس نشان داد که فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ در دو مدل برای عرضه در چین تایید شده است.

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (CMIIT) در تاریخ 1 فروردین (21 مارس) یک گوشی سامسونگ را با شماره سریال SM-N9600 تایید کرد. این سازمان پنج روز پیش هم یک گوشی دیگر را با شماره سریال SM-N9608 از این سازنده مورد تایید قرار داد.

متاسفانه اسناد ارائه شده هیچ نوع تصویر یا مشخصات فنی را شامل نمی‌شوند. ماه گذشته یکی از منابع خبری گفت که سامسونگ می‌خواهد بر خلاف سال گذشته که گلکسی نوت 8 را در ماه سپتامبر وارد بازار کرد، امسال جانشین این محصول را در ماه ژوئیه (حوالی تیرماه) یا اوت (مردادماه) عرضه کند. این اقدام باعث می‌شود که سازنده مشهور کره‌ای با چالش‌های ناشی از معرفی و عرضه سه گوشی آیفون جدید در ماه سپتامبر مواجه نشود.

مشخصات گلکسی نوت 9 سامسونگ

ماه گذشته گوشی هوشمندی با شماره سریال SM-N960U در بنچمارک گیک بنچ به چالش کشیده شد. اگر اطلاعات منتشر شده از این منبع صحت داشته باشد، می‌توان گفت که گلکسی نوت 9 سامسونگ با پردازشگر اسنپدراگون 845 وارد بازار چین و ایالات متحده می‌شود و در سایر نقاط جهان با پردازنده اگزینوس 9810 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اطلاعات منتشر شده از این تست بنچمارک نشان دادند که گوشی ارسال شده در زمان تست سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و یک رم 6 گیگابایتی را بر روی خود داشته است.


تماشا کنید: تفاوت گلکسی نوت ۸ با گلکسی نوت ۹ سامسونگ


انتظار داریم که گلکسی نوت 9 هم به همان دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه نصب شده بر روی گلکسی اس 9 پلاس، یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت و نمایشگر 6.4 اینچی سوپر AMOLED با نسبت تصویر 18.5 به 9  مجهز شود.

این احتمال نیز وجود دارد که سازنده مشهور کره‌ای فبلت پرچمدار جدیدش را با یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر در اختیار کاربرانش بگذارد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر