;
coinex

تفاوت گلکسی نوت 8 با گلکسی نوت 9 سامسونگ [تماشا کنید]

در این مطلب ویدئویی را مشاهده خواهید کرد که به تفاوت گلکسی نوت 8 با گلکسی نوت 9 اشاره می‌کند. این تغییرات بر اساس شایعاتی است در مورد پرچمدار بعدی قلم‌دار سامسونگ به گوش می‌رسند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

پس از اینکه گلکسی نوت 8 با وجود گران قیمت بودن توانست همان ققنوسی باشد که از خاکستر گلکسی نوت 7 برخواسته و مجددا این سری از پرچمداران مجهز به قلم استایلوس دوست داشتنی اس پن سامسونگ را احیا کند، به نظر می‌رسد که این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی تصمیم دارد این موفقیت را مجدد در نسل بعدی از محصولات سری نوت نیز تجربه کند.

بر همین اساس آخرین اخبار و شایعات پیرامون عضو مورد انتظار خانواده‌ی نوت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 از این حکایت دارند که شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این محصول خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی نوت 8 سامسونگ


این شایعات و اخبار منتشر شده تا حدودی به ما می‌گویند که باید منتظر چه تغییراتی در موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9 باشیم. در ادامه به 5 تفاوت میان گلکسی نوت 8 با گلکسی نوت 9 اشاره خواهیم کرد، تغییراتی که باعث پیشرفت‌های چشمگیری در گلکسی نوت بعدی خواهد شد.

5 تفاوت گلکسی نوت 8 با گلکسی نوت 9 سامسونگ

نمایشگر

گلکسی نوت 8 به یک نمایشگر خیره‌کننده‌ی 6.32 اینچ از نوع نمایشگرهای بی‌نهایت سامسونگ مجهز شده، در حالی که گفته می‌شود نمایشگر گلکسی نوت 9 کمی کشیده‌تر خواهد بود و اندازه‌ی آن به 6.4 اینچ خواهد ‌رسید. علاوه بر این که صفحه نمایش چند دهم اینچ بزرگ‌تر می‌شود، انتظار داریم که رزولوشن تصویر این نمایشگر نیز به 4K ارتقاء پیدا کند.

5 تفاوت میان گلکسی نوت 8 با گلکسی نوت 9 سامسونگ

برخی از تحلیلگران مجموعه‌ی KGI نیز که یکی از بزرگترین منابع تحلیلی اخبار دنیای تکنولوژی به شمار می‌روند، به تازگی عنوان کرده‌ا‌ند که گلکسی نوت 9 احتمالا اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که به فناوری سنسور نوری تشخیص اثر انگشت ترکیب شده داخل نمایشگر دستگاه مجهز می‌شود.

هرچند که برخی دیگر از تحلیلگران معتقدند که تولیدکنندگان عمده‌ی این فناوری هنوز قابلیت تامین نیاز سامسونگ برای تولید انبوه این نوع سنسورها را ندارند و این احتمال نیز وجود دارد که چنین تغییری به نسل دهم محصولات سری گلکسی اس منتقل شود.

طراحی

سال گذشته در حالی که خانواده‌ی گلکسی اس 8 سامسونگ از طراحی بدنه با لبه‌های گرد ساخته شده بود، سامسونگ تصمیم گرفت که گلکسی نوت 8 را با لبه‌های تیزتر و مستطیل شکل‌تر روانه‌ی بازار کند. حالا باید دید که آیا این کمپانی در مورد گلکسی نوت 9 نیز به همین طراحی مستطیلی وفادار خواهند ماند یا خیر.

طراحی گلکسی نوت 9

شایعات حاکی از آن هستند که گلکسی نوت بعدی نیز از همان نسخه 2.0 نمایشگر بدون مرز سامسونگ که در خانواده‌ی گلکسی اس 9 به کار گرفته شده، استفاده خواهد کرد و فقط حاشیه‌های بالا و پایین دستگاه نسبت به گلکسی نوت 8 کمی کاهش خواهند یافت.

پردازنده

تغییر بعدی که قطعا در گلکسی نوت 9 نسبت به گلکسی نوت 8 رخ خواهد داد، پیشرفت در توان پردازشی دستگاه است. یکی از ویژگی‌های کلیدی سری نوت همیشه توان پردازشی بالای این محصولات بوده و گلکسی نوت 9 نیز در ادامه همین روند به پردازنده‌های پیشرفته‌تر و قدرتمندتر اسنپدراگون 845 در آمریکا و اگزینوس 9810 در سایر نقاط جهان مجهز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های جهان در سال 2018


البته انتظار می‌رود که تغییری در میزان حافظه‌ی رم عضو جدید خانواده‌ی گلکسی نوت مشاهده نکنیم و حافظه‌ی رم گلکسی نوت 9 نیز همان 6 گیگابایت باشد.

دوربین

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس اولین گوشی‌های هوشمند جهان بودند که به فناوری دوربین با دیافراگم متغیر (دوگانه) مجهز شدند. بر همین اساس انتظار می‌رود که گلکسی نوت 9 نیز به یک دوربین دوگانه مشابه با چیزی که در گلکسی نوت 8 مشاهده کرده‌ایم مجهز خواهد شد، با این تفاوت که این دوربین از قابلیت‌های دیافراگم متغیر و فیلمبرداری فوق آهسته 960 فریم‌ بر ثانیه نیز بهره‌مند خواهد بود.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین گلکسی اس 9 ؛ از دیافراگم دوگانه تا ایموجی AR


ویژگی جالب ایموجی‌های AR که به دوربین جلویی اس 9 افزوده شده و به کمک این قابلیت می‌توانید ایموجی‌های انیمیشنی از صورت خود تهیه کنید نیز دیگر تغییری است که احتمالا در گلکسی نوت 9 سامسونگ شاهد آن خواهیم بود.

باتری

آخرین تغییراتی که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت مربوط به سیستم‌عامل و باتری گلکسی نوت 9 است. گلکسی نوت 8 با سیستم‌عامل اندروید 7.1 نوقا روانه‌ی بازار شد و 7 ماه زمان برد تا به اندروید 8.0 اوریو به‌روزرسانی شود، اما گلکسی نوت 9 از ابتدا با اندروید 8.1 به دست کاربران خواهد رسید.

گلکسی نوت 9

همچنین گفته شده باتری گلکسی نوت 9 برخلاف نسل پیشین خود به 3850 و یا 4000 میلی‌آمپر ساعت ارتقاء خواهد یافت، این می‌تواند برای آن دسته از کاربران گلکسی نوت 8 که از عمر باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی گوشی خود رضایت ندارند، خبر خوبی باشد.


بیشتر بخوانید: بهترین عمر باتری گوشی متعلق به کدام مدل‌ها است


اکنون از شما دعوت می‌کنیم به تماشای ویدئوی تفاوت‌های میان گلکسی نوت 8 با گلکسی نوت 9 بنشینید و سپس به ما بگویید که آیا به نظر شما این تغییرات و پیشرفت‌ها کافی هستند و یا اینکه شما توقع بیشتری از گلکسی نوت 9 سامسونگ دارید؟

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر