;
coinex

مدل آزمایشی ارز دیجیتالی ملی آماده شد!

چندی پیش قرار بود نمونه آزمایشی ارز دیجیتالی ملی در کشور راه اندازی شود. وزیر ارتباطات امروز از آماده شدن این نمونه آزمایشی خبر داد.

به گزارش تکراتو، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده شدن مدل آزمایشی ارز دیجیتالی ملی خبر داده است. وی اعلام  کرد که در برابر ارز دیجیتالی بومی برگشت به عقب معنی ندارد و باید آن را پیگیری کرد تا زمانی که بتواند به نتیجه برسد.


بیشتر بخوانید: اولین ارز دیجیتالی بومی به صورت آزمایشگاهی پیاده سازی می‌شود!


محمدجواد آذری جهرمی در مورد مصوبه اخیر بانک مرکزی در مورد ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال گفت که مصوبه بانک مرکزی در مورد ارزهای رمزنگاری شده مثل بیت کوین که به بانک ها و صرافی ها اعلام کرده که استفاده از آنها ممنوع است، بدین منظور نیست که بکارگیری ارز دیجیتال در توسعه داخلی ممنوعیت یا محدودیت داشته باشد.

ارز دیجیتالی ملی آماده شد!

آذری جهرمی در ادامه صحبت هایش در مورد آماده شدن ارز دیجیتالی ملی ، به پروژه مشترکی که در این زمینه با حضور پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پژوهشگاه پولی و مالی بانک مرکزی و پست بانک ایران در جریان است، اشاره کرد و افزود که در جلسه مشترک هفته گذشته که برای بررسی میزان پیشرفت این پروژه برگزار شده است، خبر آماده شدن ارز دیجیتالی ملی اعلام شده است.

وی همچنین به نگرانی بانک مرکزی در مورد خروج ارز و آسیب دیدن مردم و موضوعاتی از این قبیل پرداخت و ادامه داد که بر این اساس تصمیم گرفته شده که خرید و فروش بیت کوین ممنوع گردد ولی ارز دیجیتالی فقط بیت کوین نیست.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر