;
coinex

امکانات جدید اینستاگرام ؛ استفاده از این قابلیت ها به زودی!

استفاده از امکانات جدید اینستاگرام به زودی امکان پذیر خواهد بود. اینستاگرام قصد دارد چهار قابلیت جدید را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام در حال آزمایش چهار ویژگی جدید است و قصد دارد در صورت استقبال کاربران، آنها را به اپ خود اضافه کند.


بیشتر بخوانید: نحوه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام ؛ امنیت بیشتر در شبکه های اجتماعی


استفاده از امکانات جدید اینستاگرام

امکانات جدید اینستاگرام حتما مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. یکی از امکانات، Story Reactions  نام دارد که با استفاده از آن کاربر  می‌تواند به استوری دوستان خود عکس العمل سریع نشان دهد.  اینستاگرام قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، قابلیت جدیدی به نام کلید صامت را نیز به برنامه خود اضافه کند. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند پست‌های یک فرد به خصوص را از تایم لاین خود خارج کرده، بدون آنکه نیاز باشد او را آنفالو یا بلاک کنند.


بیشتر بخوانید: کپی برداری اینستاگرام از اسنپ چت به تشویق زاکربرگ بوده است!


این اپلیکیشن همچنین به ویژگی پشتیبانی از تصویر آهسته نیز مجهز خواهد شد .این ویژگی شاید برای صاحبان گلکسی اس 9 و اکسپریا XZ2 اهمیت زیادی نداشته باشد چرا که دوربین این گوشی‌ها، خود به خود از قابلیت تصویر آهسته بهره می‌برد.

از دیگر امکانات جدید اینستاگرام آرشیو استور‌ی‌ها در تقویم به خصوص خودشان است، زیرا آرشیو خطی و فعلی از نظر کاربران مناسب نیست و آنها قادر نخواهند بود استوری‌های مشخصی را پیدا کنند.

در پایان باید گفت که اینستاگرام وجود هیچ یک از این امکانات را نه تایید کرده و نه رد کرده است، بنابراین کاربران می توانند به ظهور این امکانات در این اپلیکیشن امیدوارد باشند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر