;
coinex

آیا ممنوع التصویر شدن وزیر ارتباطات صحت دارد؟

اختلاف بین صداوسیما و وزارت ارتباطات، باعث ممنوع التصویر شدن وزیر ارتباطات شد. به نظر می رسد که علت این اتفاق موضوعات مرتبط با تلگرام و انحصار صدا و سیما باشد.

به گزارش تکراتو، به تازگی اظهاراتی از وزیر ارتباطات درباره فیلتر تلگرام منتشر شده بود که آذری جهرمی این اظهارات را در توییتر خود تصحیح کرد. همچنین وزیر ارتباطات پیش از این با انحصار صداوسیما در صدور مجوز برای تولیدات رادیویی و تلویزیونی در فضای مجازی مخالفت کرده بود.


بیشتر بخوانید: انحصارطلبی صداوسیما برای دریافت ۵۰ درصد از درآمد تولیدکنندگان ویدیویی


علت ممنوع التصویر شدن وزیر ارتباطات چیست؟

برخی رسانه ها اعلام کرده اند که علت ممنوع التصویر شدن وزیر ارتباطات اعتراض وی به موضوع صوت و تصویر فراگیر و افشای جزئیاتی از قراردادهای صداوسیما با پیمانکاران بوده است که در ادامه علی عسکری رئیس صداوسیما در ابلاغی به معاونت سیاسی و بخش خبر، دستور داده است که هرگونه پخش اخبار از وزیر ارتباطات و وزارت ارتباطات صرفا با هماهنگی معاونت مربوطه صورت گیرد.

فعلا وزیر ارتباطات خود در این مورد واکنشی نشان نداده است.

.

منبع: khabarfoori , donya-e-eqtesad

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    وقتی یکی کارشو درست انجام میده اینطوری میشه.ممنوع.میخوام بدونم مملکت واقعا دست کیه؟رییس جمهور که این کارو نکرده.اونی که این کارا رو انجام میده کیه؟آیا با رای مردم انتخاب میشه؟جمهوری؟خخخ

    پاسخ