;
coinex

تصاویر لو رفته از اچ تی سی یو 12 جزئیات جدیدی از این گوشی را فاش کرد

کمپانی HTC قصد دارد پرچم‌دار اچ تی سی یو 12 (HTC U12) را با مشخصات رده‌بالا به نمایش بگذارد. به‌تازگی تصاویر جدیدی از این موبایل منتشر شده که برخی مشخصات آن را فاش می‌کند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، اچ تی سی یو 12 به دوربین سلفی و اصلی دوگانه مجهز شده است که قبلا شایعاتی را پیرامون آن شنیده بودیم. حتی جزئیات مربوط به فلاش LED،‌ سنسور اثرانگشت در پنل پشتی و جک هدفون حذف شده نیز با شایعات گذشته مطابقت دارد.

اگر با دقت به تصاویر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که دو دکمه‌ی تنظیم صدا در لبه‌ی این موبایل تعبیه شده است و دکمه‌ی پاور نیز در کنار آنها دیده می‌شود. نمایشگر کشیده‌ی اچ تی سی یو 12 ، برخلاف گوشی‌های امروزی، به ناچ نمایشگر مجهز نشده است.

کمپانی HTC قصد دارد پرچم‌دار اچ تی سی یو 12 (HTC U12) را با مشخصات رده‌بالا به نمایش بگذارد. به‌تازگی تصاویر جدیدی از این موبایل منتشر شده که برخی مشخصات آن را فاش می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست که بدنه‌ی شفاف این موبایل از جنس شیشه است یا فلز. اچ تی سی یو 11 به پنل شیشه‌‌ای مجهز شده بود که حاشیه‌ی آلومینیومی در اطراف آن قرار می‌گرفت. بنابراین می‌توان انتظار داشت که یو 12 نیز از همین قائده پیروی کند.


بیشتر بخوانید: عرضه احتمالی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس در خرداد ماه!


مشخصات اچ تی سی یو 12

گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که HTC U12 به تراشه‌ی اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی، باتری 3420 میلی‌آمپرساعتی و دو مدل حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی مجهز خواهد شد.

اچ تی سی یوو 12 از نمایشگر 6 اینچی LCD با نسبت ابعاد 18:9 برخوردار شده که قابلیت اج سنس (Edge Sense) نیز در آن فعال است. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد که با وارد کردن فشار به لبه‌های دستگاه، عملکرد مورد نظر خود را روی گوشی اجرا کند.

گفته می‌شود که دو لنز 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی تعبیه شده است. دوربین‌های اصلی نیز 16 و 12 مگاپیکسلی هستند.

برخی معتقدند که اچ تی سی یو 12 با نام یو 12 پلاس رونمایی می‌شود تا بتواند در این بازار، با گوشی‌هایی مثل سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس رقابت کند. هنوز مشخص نیست که این موبایل در چه تاریخی رونمایی می‌شود؛ هرچند که برخی به معرفی در ماه می اشاره می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر