;
coinex

افزایش کاربران پیام رسان آی گپ ؛ قطعی تلگرام به نفع پیام رسان های داخلی بود!

در مدتی که دیروز تلگرام قطع بود، تعداد زیادی از کاربران به پیام رسان های داخلی سر زدند. قطعی تلگرام به نفع پیام رسان های داخلی تمام شد.

به گزارش تکراتو، محمدرسول کاظمی از افزایش کاربران پیام رسان آی گپ خبر داده و اعلام کرده که در ساعات قطعی تلگرام 50 هزار کاربر در این پیام رسان عضو شده اند.


بیشتر بخوانید: تلگرام فیلتر نمی شود؛ کوچ از تلگرام یک اختیار اجباری است!


افزایش کاربران پیام رسان آی گپ

محمدرسول کاظمی مؤسس پیام‌رسان ایرانی آی‌گپ با انتشار دو پست متوالی در حساب توییتری خود، به قطعی تلگرام واکنش نشان داد. وی از اختلال اینترنت کشور در زمانی که مردم می‌خواهند به پیام‌رسان‌های داخلی مراجعه کنند، انتقاد کرد و اعلام نمود که در ساعات قطعی تلگرام، ۵۰ هزار کاربر جدید به آی‌گپ اضافه شده اند.

کاظمی در توییتر نوشت:

متاسفانه در هربار قطعی تلگرام خصوصاً این چند روز بطور کاملا اتفاقی اینترنت هم مختل می‌شود تا کسانیکه این بین به سرشون زد یه سر هم  به پیام رسان‌های داخلی بزنن اول کاری پشت دستشونو داغ کنن و عطای هر چی اپ داخلی هست رو به لقاش ببخشن.

افزایش کاربران پیام رسان آی گپ

وی در ادامه در توییت دیگری اعلام کرد که:

در ۱۲ ساعت گذشته بدون تلگرام بیش از ۵۰ هزار کاربر جدید ثبت نامی باعث شد ما به ۸۵۰ هزار کاربر برسیم و در این ۱۲ ساعت تبادل ۴ میلیون پیام را رکورد بزنیم.

افزایش کاربران پیام رسان آی گپ 1

بنابراین قطعی تلگرام توانسته به نفع پیام رسان های داخلی باشد زیرا مردم در این ساعات قطعی تلگرام برای برقراری ارتباط و تبادل پیام از پیام رسان های داخلی استفاده کرده اند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: yjc

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر