;
coinex

نوکیا ایکس (Nokia X) تا پایان اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد یکی از بحث‌برانگیزترین گوشی‌های خود را به نمایش بگذارد؛‌ نوکیا ایکس . گفته می‌شود این گوشی هوشمند در 26 اردیبهشت ماه (16 می) رسما معرفی خواهد شد.

این شرکت فنلاندی قصد دارد یک رویداد پنج روزه را در پکن، پایتخت چین برگزار کند. اچ‌ام‌دی گلوبال در گذشته نیز گوشی‌های خود را در این کشور به نمایش گذاشته بود. تا به حال بسیاری از گوشی‌های برند نوکیا در چین راه‌اندازی شده و اینبار، زمان رونمایی از نوکیا ایکس فرا رسیده است.

بیلبوردهای این رویداد در نزدیکی محل برگزاری به نمایش گذاشته شده‌اند و از مراسم رسمی رونمایی از جدیدترین گوشی نوکیا خبر می‌دهند؛ این درحالیست که تا این تاریخ، نزدیک به دو هفته زمان باقی مانده است. علیرغم اینکه تصاویری از این موبایل منتشر شده، اما هیچ اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات نوکیا ایکس فاش نشده است.


بیشتر بخوانید: با گوشی نوکیا ایکس ۶ آشنا شوید ؛ مجهز به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۹ به ۹


اچ‌ام‌دی گلوبال با ارسال دعوتنامه‌های رسمی، خبر رونمایی از Nokia X را در 26 اردیبهشت ماه تایید کرده است. گوشی وان پلاس 6 نیز در همین تاریخ در اروپا معرفی خواهد شد. نام نوکیا ایکس به هنوان نام رسمی این گوشی تایید نشده است؛‌ اما با نگاه کردن به تصویر دعوتنامه متوجه می‌شوید که اسم نوکیا ایکس،‌ چندان دور از انتظار نیست.

نام نوکیا ایکس به هنوان نام رسمی این گوشی تایید نشده است؛‌ اما با نگاه کردن به تصویر دعوتنامه متوجه می‌شوید که اسم نوکیا ایکس،‌ چندان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر