;
coinex

تماس تصویری اینستاگرام ؛ استفاده از قابلیتی جدید

تماس تصویری اینستاگرام قابلیت جدیدی است که به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. کاربران از این ویژگی بسیار استقبال خواهند کرد.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام در این چند وقت قابلیت های جدید زیادی را به کاربران ارائه کرده است. در کنار تمام این قابلیت ها تماس تصویری اینستاگرام همواره چون شایعه ای در بین کاربران مطرح بود که بالاخره به آن اضافه شد.


بیشتر بخوانید: امکانات جدید اینستاگرام ؛ استفاده از این قابلیت ها به زودی!


تماس تصویری اینستاگرام

تماس تصویری اینستاگرام  فعلا در مرحله آزمایش قرار دارد و برای بعضی از کاربران فعال شده است که البته بعد از طی کردن مراحل تست به زودی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت. در به روز رسانی جدید این اپلیکیشن، در بالا سمت راست بخش پیام های دایرکت هر کاربر یک آیکون جدید دوربین ظاهر شده است که برای برقراری تماس باید روی آن کلیک کرد. همچنین می‌توان هنگام صحبت کردن، صفحه را کوچک کرد تا امکان گردش در اپلیکیشن هم وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید: قابلیت های جدید اینستاگرام : پشتیبان گیری از اطلاعات و استفاده آسان تر از استوری


استفاده از تماس تصویری گروهی در اینستاگرام

براساس اطلاعات موجود، تماس تصویری اینستاگرام یک به یک نیست بلکه کاربران به صورت گروهی نیز می توانند با هم صحبت کنند که از 4 نفر پشتیبانی می کند.

طراحی دوباره‌ی صفحه Explore در اینستاگرام

تماس تصویری اینستاگرام تنها قابلیت جدید آن نیست بلکه  صفحه Explore نیز در این اپلیکیشن دوباره طراحی شده است. در بروزرسانی جدید، در بالای صفحه چند گزینه مانند حیوانات، معماری و عکاسی وجود دارد که با کلیک روی آن‌ها، عکس‌ها و ویدیوهایی متناسب با این موضوعات به کاربر نشان داده می شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    من گوشیم گلکسی s5 هست
    ولی این قابلیت واسه من نیومده
    به روز رسانی هم کردم
    حتی این برنامه رو به دوستامم دادم واسه اونا اومده ولی وایه من نه
    دلیلش چی میتونه باشه

    پاسخ