;
coinex

انتشار اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس (Facebook Analytics) در پلی‌استور

اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس در پلی استور منتشر شد. این برنامه برای کسب و کارها یا برندهایی که در فیسبوک فعالیت می‌کنند، بسیار حیاتی است.

به گزارش تکراتو، بدون اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس رسیدن به بسیاری از اهداف تبلیغاتی برای کسب و کارها غیر ممکن است. با این اپلیکیشن کسب و کارها قادرند رفتار مشتریان را تحت نظر داشته، از میزان علاقه آن‌ها به محصولات خود با خبر شوند و به  آمار و ارقامی مثل نرخ تعامل کاربران دسترسی پیدا کنند.


بیشتر بخوانید: امکان پاک کردن تاریخچه فعالیت کاربران در فیس بوک فراهم شد


اگر به صورت ناگهانی فعالیت کاربران افزایش یا کاهش یابد، اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس می‌تواند از طریق یک نوتیفیکیشن این موضوع را به اطلاع کسب و کارها برساند.

انتشار اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس در پلی استور

این ابزار پیش از این فقط از طریق وب در دسترس بود اما اکنون به صورت یک اپلیکیشن موبایل مستقل در دسترس است و کار کردن با آن بسیار راحت است. نسخه موبایل این برنامه علاوه بر اینکه تمام امکانات نسخه وب را دارد، از قابلیت Insights نیز بهره می برد که می تواند تغییرات آماری را در لحظه به کاربران نمایش دهد.


بیشتر بخوانید: امکان حس کردن پیام های فیس بوک از طریق پوست فراهم شد


اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس همچنین آمار و ارقام دیگری مانند نرخ بازگشت مشتری، ارزش طول عمر مشتری (LCV) و نمودارهای شاخص‌های آماری را هم به نمایش می‌گذارد و مطمئنا این اطلاعات می‌توانند برای کسب و کارها بسیار ارزشمند باشند.

این اپلیکیشن هم اکنون در پلی استور قرار دارد و می توان آن را دانلود کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidpolice

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر