;
coinex

امکان حس کردن پیام های فیس بوک از طریق پوست فراهم شد

حس کردن پیام های فیس بوک از طریق پوست اقدام جدید این شبکه اجتماعی است. فیسبوک می خواهد کاربران پیام ها را با پوستشان حس کنند.

به گزارش تکراتو، فیسبوک در حال توسعه دستگاهی است که امکان حس کردن پیام ها توسط پوست را فراهم می کند. این آستین پوشیدنی می تواند کلمات پیام ها را به لرزش های قابل حس توسط بازو تبدیل نمایند. این قابلیت در شرایطی که امکان استفاده از گوشی وجود ندارد مفید است. مثلا در جلسات کاری، سینما، رانندگی، دوندگی یا در زمان حمل کیسه های خرید با دو دست و …

حس کردن پیام های فیس بوک از طریق یک آستین پوشیدنی

حس کردن پیام های فیس بوک

این آستین برای هر حرف لرزش هایی مشابه با کدهای مورس را به دست کاربر ارسال می کند. به این ترتیب کاربر می تواند پیام های دریافت شده را بدون اینکه نیاز به چک کردن گوشی هوشمند باشد، با پوست خود درک کند. بر اساس گفته های محققان، دلیل استفاده از بازو حساسیت بیشتر این بخش از بدن مرتبط است. بازو بهتر از بسیاری از بخش های دیگر بدن به لمس حساسیت نشان می دهد و کمتر در فعالیت های روزانه دخیل است.

اپلیکیشنی برای آموزش معنی هر لرزش

محققان این پروژه اپلیکیشنی نیز برای آموزش معنی هر لرزش توسعه داده اند. داوطلبان می توانند در هر روز 20 کلمه ساده را تنها با 26 دقیقه تمرین یاد بگیرند. ممکن است که این دستگاه در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان فیسبوک، موسوم به F8 که در اول ماه مه یعنی 11 اردیبهشت ماه برگزار می شود، رونمایی گردد.

.

منبع: msn

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر