;
coinex

استفاده از تصاویر کوچک برای نمایش اخبار تقلبی در فیس بوک

اخبار تقلبی در فیس بوک از این پس با تصاویر کوچک نشان داده می شوند. علت این اقدام توسط فیس بوک این است که کاربران به آنها توجه نکنند.

به گزارش تکراتو، فیسبوک تاکنون روش های مختلفی را برای مقابله با اخبار تقلبی به کار برده است ولی همه‌ی آنها موفقیت آمیز نبوده اند. البته باید گفت که آغاز حذف اخبار تقلبی در فیس بوک باعث شد تا این اخبار بیشتر به اشتراک گذاشته شوند و بنابراین فیس بوک تصمیم گرفت به جای حذف اخبار تقلبی آنها را کوتاه کند.


بیشتر بخوانید: فعالیت کودکان در فیس بوک محدود شد! ویژگی جدید اپلیکیشن مخصوص کودک فیس بوک


تغییر در نمایش اخبار تقلبی در فیس بوک

از طریق کوچک کردن اخبار تقلبی در فیس بوک این شبکه سعی دارد تا فقط یک تصویر کوچک و متنی کوتاه درباره خبر را به کاربران نشان دهد. البته اخبار درست و تایید شده تصاویر بزرگ و متنی پررنگ خواهند داشت. هدف از این کار آن است که کاربران به اخبار تقلبی توجه نکنند.

فیس بوک همچنین سعی کرده تا قابلیت شناسایی این اخبار را ارتقا دهد و با استفاده از ماشین یادگیری، اخبار را با سرعت بیشتری برای وجود ادعاهای غلط بررسی کند. در مرحله بعد بازبین های انسانی اخبار مشکوک را دسته بندی می کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع:  engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر