;
coinex

رویداد رونمایی از اچ تی سی یو 12 پلاس در دوم خرداد ماه برگزار می‌شود

کمپانی HTC قصد دارد جدیدترین پرچمدار خود یعنی اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) را در تاریخ 2 خرداد (23 می) رونمایی کند.

کمپانی اچ‌تی‌سی در صفحه‌ی توییتر خود رسما اعلام کرد که در این تاریخ قصد دارد گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 12 پلاس را به نمایش بگذارد. در پس‌زمینه‌ی تصویری که توسط اچ‌تی‌سی منتشر شده، لوازم داخلی اچ تی سی یو 12 پلاس را مشاهده می‌کنید. اینطور که به نظر می‌رسد، این موبایل از چهار دوربین و تنظیمات سیم‌کارت دوگانه‌ی هیبریدی برخوردار خواهد شد.

در ماه گذشته شاهد انتشار تصاویری از این گوشی هوشمند بودیم. با توجه به این تصاویر می‌توان گفت که گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس از ترکیب فلز و شیشه ساخته خواهد شد. تنظیمات دوربین دوگانه نیز به صورت افقی در کنار هم قرار خواهند گرفت. اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی این موبایل تعبیه می‌شود. یو 12 پلاس همچنین با حاشیه‌های بسیار باریکی همراه خواهد بود.


بیشتر بخوانید: تصاویر لو رفته از اچ تی سی یو ۱۲ جزئیات جدیدی از این گوشی را فاش کرد


مشخصات اچ تی سی یو 12 پلاس

گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس از نمایشگر 5.5 اینچی LCD با کیفیت کواد اچ‌دی پلاس برخوردار می‌شود و یک لایه‌ی محافظ گوریلا گلس 5 نیز روی آن قرار می‌گیرد. تراشه‌ی قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 845 هشت هسته‌ای 64 بیت تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. این موبایل با رم 6 گیگابایتی همراه می‌شود. البته گفته می‌شود که نسخه‌ی رم 8 گیگابایتی نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

دو دوربین 12 و 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی،‌ تنظیمات دوربین دوگانه را تشکیل می‌دهند. دو دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تعبیه می‌شوند. این موبایل از امتیاز IP68 برخوردار است؛ این بدان معناست که یو 12 پلاس در برابر آب و خاک مقاوم خواهد بود. از دیگر مشخصات این موبایل هوشمند می‌توان به باتری 3420 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ وایرلس، اسپیکرهای استریو،‌ اندروید 8.0 یا 8.1 اوریو و ‌رابط کاربری اچ‌تی‌سی اشاره کرد. هنوز به طور قطع مشخص نیست که این موبایل با نام اچ تی سی یو 12 معرفی می‌شود یا اینکه پسوند پلاس را نیز به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر