;
coinex

شیائومی ردمی اس 2 هفته‌ی آینده رسما رونمایی خواهد شد

کمپانی شیائومی به‌تازگی تیزری را منتشر کرده که از معرفی شیائومی ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) در 20 اردیبهشت ماه (10 می) خبر می‌دهد.

کمپانی شیائومی و شرکت فروشگاهی Suning، تیزر جدیدی را در حساب کاربری خود در وب‌سایت ویبو منتشر کرده‌اند. هر دو شرکت مدعی شده‌اند که در تاریخ 10 ماه می قصد دارند از یک محصول سورپرایز رونمایی کنند. این احتمال وجود دارد که این دو شرکت در حال راه‌اندازی گوشی شیائومی ردمی اس 2 باشند.

به‌تازگی تصویری از این دستگاه در یک وب‌سایت تکنولوژی در جمهوری چک فاش شده بود. علاوه بر این،‌ تصویری از ردمی اس 2 در پراگ دیده شد که برچسب قیمتی این گوشی را فاش می‌کرد. این موبایل به‌تازگی تاییدیه‌ی تنا و 3C را به دست آورده که از راه‌اندازی آن در آینده‌ی نزدیک خبر می‌دهد.

براساس مشخصات فاش شده در فهرست تنا می‌توان گفت که شیائومی ردمی اس 2 یک گوشی مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. طراحی این موبایل به گوشی‌های شیائومی می 6 ایکس و ردمی نوت 5 پرو شباهت خواهد داشت. در پنل جلویی ردمی اس 2 یک صفحه نمایش با نسبت ابعاد 18:9 تعبیه شده است. چیدمان دوربین دوگانه‌ی این موبایل به صورت عمودی است که در قسمت بالایی پنل پشتی قرار دارد.


بیشتر بخوانید: تصویری از برچسب قیمت شیائومی ردمی اس ۲ فاش شد


کمپانی شیائومی به‌تازگی تیزری را منتشر کرده که از معرفی شیائومی ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) در 20 اردیبهشت ماه (10 می) خبر می‌دهد.

مشخصات شیائومی ردمی اس 2

گفته می‌شود که شیائومی ردمی اس 2 از نمایشگر 5.99 اینچی اچ دی پلاس با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل برخوردار می‌شود. این موبایل هوشمند به تراشه‌ی اسنپدراگون 625 مجهز خواهد شد. ردمی اس 2 در سه نسخه‌ی رم 2، 3 و 4 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود.

دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی،‌ تنظیمات دوربین دوگانه را تشکیل می‌دهند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. این موبایل به اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری MIUI 9 مجهز می‌شود. از دیگر مشخصات شیائومی ردمی اس 2 می‌توان به باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه احتمالا با قیمت 175 دلار به فروش خواهد رسید.

برخی مدعی هستند که کمپانی شیائومی در همین تاریخ از تراشه‌ی خود یعنی Surge S2 رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر