;
coinex

800 ملیون کاربر در دنیا از پلتفرم خرید و فروش فیسبوک استفاده می کنند

آمار کاربران پلتفرم خرید و فروش فیسبوک براساس اعلام این کمپانی در کنفرانس توسعه‌دهندگان F8  حدود 800 میلیون در 70 کشور جهان است.

به گزارش تکراتو، مدیرعامل فیسبوک، روز سه‌شنبه در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت اعلام کرده است که مارکت‌پلیس (Marketplace) این کمپانی که امکان خرید و فروش اقلامی همچون وسایل خانه، خودرو و لباس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد. کاربران در 70 کشور دنیا از پلتفرم خرید و فروش فیسبوک استفاده می کنند.


بیشتر بخوانید: تعطیلی کمبریج آنالیتیکا بعد از رسوایی فیس بوک


آمار کاربران پلتفرم خرید و فروش فیسبوک

سال گذشته فیسبوک اعلام کرد که فروش این پلتفرم با ۴۹ درصد افزایش تقریبا به ۴۰ میلیارد دلار رسیده و سود آن نیز بیش از دو برابر شده است. نزدیک به ۲.۲ میلیارد نفر یا تقریبا از هر ۷ نفر در دنیا دو نفر و بیش از نصف جمعیت آنلاین دنیا روزانه از این سرویس استفاده می‌کنند. این امر باعث شده تا فیس بوک در میان قدرتمندترین شرکت‌های اینترنتی دنیا قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: زاکربرگ: تلاش برای بازسازی فیسبوک به ۳ سال زمان نیاز دارد


کنفرانس F8 به عنوان مراسمی برای معرفی ابتکارات مهم فیسبوک نظیر فناوری های این شرکت برای اتصال حساب‌های کاربری کاربران با وب‌سایت‌های سراسر اینترنت برگزار می شود. این مراسم در سن خوزه‌ی کالیفرنیا برگزار شد و بیش از ۵ هزار توسعه‌دهنده در این مراسم شرکت کردند. فیسبوک در این رویداد به بیان موفقیت های این کمپانی پرداخت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر