;
coinex

زاکربرگ: تلاش برای بازسازی فیسبوک به ۳ سال زمان نیاز دارد

مدیرعامل فیسبوک از مشکلات پیش‌روی این شبکه‌ی اجتماعی سخن گفت و اعلام کرد که بازسازی فیسبوک و حل مشکلات آن حداقل 3 سال زمان لازم دارد.

به گزارش تکراتو، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در مصاحبه‌ای اعلام کرد که استخدام ۳۰ هزار نفر راحت نیست، زیرا باید اطمینان حاصل کرد که آن‌ها درست عمل کنند، باید آن‌ها را هدایت کرد، آموزش داد و … . بنابراین انجام این کارها ساده نیست.


بیشتر بخوانید: علت تاخیر در تولید اسپیکر هوشمند فیس بوک چیست؟


مدت زمان لازم برای بازسازی فیسبوک

زاکربرگ متعهد شد که بزرگ‌ترین مشکلات فیسبوک را در سال جاری برطرف خواهد کرد. وی گفت که مشتاق است معضلات عمده‌ای که گریبانگیر این پلتفرم شده است، از جمله سوءاستفاده و دخالت انتخاباتی را حل کند. وی همچنین در یک یادداشت سرگشاده بیان نمود که چالش شخصی وی برای سال ۲۰۱۸، تمرکز بر حل این معضلات مهم استاما اینکه بتوان از تمام مشکلات و سوءاستفاده‌ها جلوگیری کرد، سخت است.


بیشتر بخوانید: قوانین جدید اتحادیه اروپا و اقدامات فیسبوک در این زمینه!


اقدامات فیس بوک بعد از رسوایی کمبریج آنالیتیکا

افشای رسوایی کمبریج آنالیتیکا در ماه آوریل، جنجال بزرگی به پا کرد و باعث شد تا فیسبوک بیشتر به حفاظت از امنیت کاربرانش اهمیت دهد. از جمله اقدامات پیشگیرانه‌ی جدید فیسبوک برای افزایش امنیت کاربران در این شبکه می توان به اپلیکیشن‌های بازبینی، محدود کردن انواع داده‌های قابل جمع‌آوری از کاربران فیسبوک توسط توسعه‌دهندگان و آگاهی‌رسانی به کاربران در مورد افشای احتمالی داده‌های آنها توسط کمبریج آنالیتیکا، اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: انتشار اپلیکیشن فیسبوک آنالیتیکس (Facebook Analytics) در پلی‌استور


به دنبال این رسوایی، فیسبوک نظارت بر اطلاعات جمع‌آوری‌شده از طریق اپلیکیشن‌ها را شدیدتر کرد و حتی در ماه مارس بررسی اپلیکیشن‌های جدید و پیوستن آن‌ها به فیسبوک را به حالت تعلیق درآورد. زاکربرگ در ادامه‌ی گفتگوی خود اعلام کرد که وی از تمام نگرانی‌های موجود آگاهی دارد و بدون شک اولویت‌های آنها کسب اطمینان از امنیت داده‌های افراد است. وی در مورد تعلیق همکاری با بعضی از اپلیکیشن ها اعلام کرد که بعضی از توسعه‌دهندگان نیت خیر دارند و ابزار خوب می‌سازند، بنابراین توقف بررسی اپلیکیشن‌ها برای آنها آزاردهنده خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر