;
coinex

افزایش قیمت تلفن همراه در سه ماه اول سال 2018

براساس گزارشات منتشر شده، قیمت تلفن همراه در سه ماه اول سال 2018 با وجود عدم تقاضا، افزایش یافته است. تقاضا برای گوشی های هوشمند در حال نزول است.

به گزارش تکراتو، مطالعات اخیر مؤسسه تحقیقاتی GFK در سال‌جاری نشان داده که با وجود کاهش تقاضا برای تلفن همراه، قیمت آنها افزایش یافته است. به نظر این موسسه افزایش قیمت تلفن همراه دلیل کاهش تقاضا است.


بیشتر بخوانید: آشنایی با بدترین گوشی های موبایل تولید شده تاکنون


افزایش قیمت تلفن همراه در سه ماه اول سال 2018

موسسه GFK اعلام کرده که قیمت جهانی تلفن های هوشمند در سه ماه اول سال 2018 به نحو قابل توجهی افزایش یافته و این افزایش قیمت کاهش تقاضا را باعث شده است. در سه ماه اول سال 2018 فروش 347 میلیون دستگاه ثبت شده که این میزان در مقایسه با سال گذشته 2  درصد کمتر شده است در مقابل قیمت تلفن همراه نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

این روند در سه ماه اول سال 2018 ، افزایش درامد 129 میلیارد دلاری را به همراه داشت که در مقایسه با سال گذشته افزایش 17 درصدی داشته است .بنابراین بخش تلفن همراه بیشترین کاهش را در فروش داشته و مشخص نیست که این وضع پایدار خواهد بود یا نه!

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: yjc

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر