;
coinex

آخرین اطلاعات از نام آیفون 2018 و جزئیات مربوط به پرچم‌داران جدید اپل [تماشا کنید]

در این مطلب به آخرین اطلاعات در مورد آیفون‌های 2018 اپل خواهیم پرداخت. اینکه نام آیفون 2018 چه خواهد بود و یا در چه رنگبندی خاصی به بازار عرضه می‌شوند. در انتها نیز می‌توانید ویدیوی جذاب آن را تماشا کنید.

اولین سوال در مورد آیفون‌های 2018 که احتمالا به ذهن شما نیز خطور کرده باشد، مربوط به نام‌ گوشی پرچمدار اصلی اپل پس از آیفون 10 است.

نام آیفون 2018 چه خواهد بود

حقیقتا نام آیفون 2018 اپل چه خواهد بود؟ کوپرتینویی‌ها با جهشی که از آیفون 8 به آیفون 10 داشتند، در نام‌گذاری آیفون بعدی خود را دچار یک چالش کرده‌اند. ما در تکراتو مطلبی را به طور کامل در این خصوص منتشر کردیم که لینک آن در زیر آورده شده است. می‌توانید تمامی احتمالات در مورد نام آیفون 2018 را در آن بیابید.


بیشتر بخوانید: نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ آیفون های ۲۰۱۸ اپل چه نامیده می‌شوند؟!


اما اکنون یک منبع موثق ادعا کرده که نقشه نام‌گذاری آیفون‌های 2018 را می‌داند. بر این اساس باید به شما بگوییم که نام آیفون 2018 چیزی نیست جز، آیفون!

بله درست متوجه شدید، ظاهرا اپل تصمیم گرفته همان سیاستی که برای نامگذاری آیپدهای خود پیش گرفته است را در اینجا نیز ادامه دهد، بنابراین تعجب نکنید اگر با اسامی مانند آیفون 6.1 اینچی مواجه شدید و البته گفته شده که در این روش نام محصول پرچمدار این شرکت که در واقع باید آیفون 11 باشد، همچنان آیفون 10 خواهد بود و احتمالا نام برادر بزرگ‌تر این سری نیز آیفون 10 پلاس باشد.

نام آیفون 2018 چه خواهد بود

هرچند که این نام‌گذاری برای آیفون های 2018 بسیار عجیب است و همچنان در حد شایعه باقی می‌ماند؛ ولی اگر اپل تصمیم قطعی برای استفاده از این روش داشته باشد، حقیقتا با وجود آیفون 10 مدل 2017، تشخیص این دو محصول از یکدیگر گیج کننده‌تر از همیشه خواهد شد.

بسیار خب تا همین‌جا باید بخشی از اطلاعات را جمع‌بندی کنیم:  در سال 2018 سه مدل آیفون خواهیم داشت.

  1. آیفون 10 با نمایشگر 5.8 اینچی که 899 دلار قیمت خواهد داشت.
  2. آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر LCD است که دوربین تک لنز خواهد داشت و البته بدنه‌ای شیشه‌ای؛ در این دستگاه فناوری تاچ سه بعدی اپل استفاده نخواهد شد و بازه ی قیمتی آن بین  550 تا 750 دلار خواهد بود. این تفاوت قیمتی ظاهرا با انتخاب مدل تک سیم یا دو سیم کارت آیفون 6.1 اینچی اپل ارتباط خواهد داشت.

آیفون سوم نیز آیفون 10 پلاس خواهد بود که قیمت آن از 999 دلار شروع شده و تا 1150 دلار نیز به فروش خواهد رسید، یعنی مشابه قیمت آیفون 10 در سال گذشته.


بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین آیفون ۲۰۱۸ اپل کدام مدل خواهد بود؟


در مورد خبر جدید حذف فناوری تاچ سه بعدی از آیفون 6.1 اینچی در سال 2018، یکی از معتبرترین کارشناسان تکنولوژی جهان توضیح داده که حذف این فناوری به مقاوم‌تر شدن نمایشگر این محصول اپل کمک خواهد کرد، زیرا یک لایه  مربوط به تاچ سه بعدی از این نمایشگر حذف شده و همچنین به کاهش وزن دستگاه نیز منجر خواهد شد.

در این تغییر آیفون جدید تنها یک سنسور لمسی پوشیده شده با شیشه خواهد داشت که در واقع همان دیجیتایزر تلفیق شده با یکی از لایه‌های شیشه‌ای نمایشگر است. شاید اینطور به نظر نرسد، اما این تغییر  یک پیشرفت تکنولوژیک محسوب می‌شود و کاربران آیفون جدید بدون نیاز به فشار دادن بیشتر نمایشگر و تنها با نگه داشتن بیشتر هر آیکون به گزینه‌های اضافی دسترسی پیدا خواهند کرد.

گفته شده که اگر بازده این فناوری مناسب باشد، ممکن است حتی اپل به طور کلی در سال 2019 ویژگی تاچ سه بعدی را از محصولات خود حذف کند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که این فناوری به طور کلی چندان محبوبیت ویژه‌ای میان کاربران آیفون ندارد و شاید به همین دلیل اپل تصمیم گرفته به مرور این صفحه نمایش جدید مقاوم‌تر و سبک‌تر را جایگزین تاچ سه بعدی کند.


بیشتر بخوانید: احتمال مجهز بودن یکی از گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ به دوربین سه گانه


در این ویدئو همچنین تصویری از آیفون جدید در رنگ آبی خواهید دید که جزئی از شایعات نیست و صرفا تشویق طراحان برای تولید آیفون های جدید در نسخه رنگ آبی است. به علاوه، در این ویدیو تصاویری از تغییرات احتمالی نسخه‌ی جدید iOS نیز دیده می‌شود.

ضمنا اپل بدلیل مشکلات حقوقی که با کمپانی کوالکام پیدا کرده است، تصمیم گرفته از مودم‌های این شرکت در محصولات خود استفاده نکند و در عوض مودم‌های شرکت اینتل را به کار گیرد، اما طبق آخرین اخبار ظاهرا اینتل قادر نیست تمام نیاز اپل را تامین کند و این شرکت ناچار خواهد شد حداقل در 30 درصد محصولاتش از مودم‌های کوالکام استفاده کند.

در این ویدیو همچنین تصاویری از آن چه ادعا می‌شود که آیفون SE جدید خواهد بود نیز نمایش داده شده است. البته به نظر نمی‌رسد این محصول واقعی باشد؛ زیرا علاوه بر اینکه به جک هدفون مجهز است، از نظر ظاهری نیز بسیار نزدیک به آیفون 8 طراحی شده است.

اما شایعات در مورد آیفون SE جدید نیز کم نیستند، گفته شده که این محصول با  اسم رمز جگوار در حال تولید شدن است و مانند آیفون‌های اپل بدنه شیشه ای خواهد داشت و از شارژ بی سیم نیز  پشتیبانی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: پلاستیک، فلز یا شیشه ؛ بهترین ماده برای ساخت بدنه یک گوشی هوشمند کدام است؟


ضمنا دو کمپانی سامسونگ و TSMC گزارشات مالی جدید خود را منتشر کرده و هر دو کمپانی، اپل را به این متهم کرده‌اند که میزان سفارش این شرکت از میزانی که قرار بوده سفارش داده شود، کمتر شده و همین موضوع موجب زیان مالی این دو شرکت شده است.

اکنون اپل امیدوار است که با استراتژی‌های جدیدش در سال 2018 فروش خود و در نتیجه سفارشات خود از این تولیدکنندگان را نیز افزایش دهد تا بتواند رضایت آن‌ها را برای ادامه همکاری جلب کند.

این خلاصه مهم‌ترین اطلاعات این ویدئو در مورد نام آیفون‌ 2018 و جزئیات دیگری از مدل‌های مختلف آن بود. اکنون از شما دعوت می‌کنیم به تماشای این ویدیوی جذاب بنشینید و بعد از آن فراموش نکنید که به ما بگویید، شما انتظار چه تغییراتی در آیفون‌های 2018 دارید؟

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر