;
coinex

افزایش درآمد بازی های اندرویدی ایرانی در سال 96 براساس آمار کافه بازار

درآمد بازی های اندرویدی ایرانی در سال 96 در مقایسه با سال 95، رشد ۹۴ درصدی داشته و برنامه‌های ایرانی در سال گذشته درآمد خود را ۶۴ درصد افزایش داده اند.

به گزارش تکراتو، صنعت برنامه‌های موبایل ایران در سال 96 به رشد شتابان خود ادامه داده و در این سال، استقبال کاربران و توسعه‌دهندگان بیشتر از سال‌های پیش بوده است. براساس گزارش های منتشر شده، کاربران بزرگترین فروشگاه برنامه‌های اندرویدی ایران در پایان سال گذشته، امکان دانلود بیش از 151 هزار برنامه و بازی را داشته اند.


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن های برگزیده در کافه بازار نشان انتخاب بازار دریافت می کنند


رشد 94 درصدی درآمد بازی های اندرویدی ایرانی

کافه بازار در راستای ایجاد شفافیت، اطلاعات کلیدی مربوط به این رشد را منتشر کرده است. تنها بر روی این فروشگاه برنامه‌های کاربردی 36 میلیون نصب فعال داشته اند که به معنای تعداد کاربرانی است که در پایان هر سال برنامه بازار روی تلفن همراهشان نصب بوده است.

افزایش درآمد بازی های اندرویدی ایرانی

 

تعداد توسعه دهندگان این فروشگاه ایرانی در پایان سال گذشته 23 هزار تیم بوده که به همت آنها، 151 هزار برنامه و بازی در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. با نگاه به وضعیت مدل‌های درآمدی، مشخص است که 54 درصد خریداران تنها خریدار محصولات درون برنامه‌ای بوده اند و به ترتیب 29 و 17 درصد هم به برنامه‌های فروشی و درون برنامه‌ای رغبت نشان داده‌اند.

افزایش میزان درآمد بازی های اندرویدی ایرانی

بنابراین درآمد بازی های اندرویدی ایرانی نسبت به سال 95 رشد 94 درصدی داشته و برنامه‌های ایرانی نیز توانسته‌اند در سال گذشته درآمد خود را 64 درصد افزایش دهند. در تعداد تراکنش‌های موفق صورت گرفته از برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی، به ترتیب 18 و 22 درصد نیز افزایش وجود داشته‌ است.

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر