;
coinex

تلاش شبکه های اجتماعی آمریکایی برای افزایش امنیت و حفظ کاربران

بسیاری از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی آمریکایی در تلاش هستند تا بتوانند از طریق افزایش امنیت، کاربران خود را حفظ کنند.

به گزارش تکراتو، به نظر می رسد که رسوایی فیس بوک درس عبرتی بوده برای سایر شرکت و شبکه های اجتماعی آمریکایی، زیرا همه در تلاش برای افزایش امنیت شبکه های خود هستند. آنها نگران از دست دادن کاربران خود به علت بی توجهی به امنیت و حفظ حریم شخصی آنها هستند. این امر باعث شده تا تغییراتی در عملکرد خود ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید: علت تاخیر در تولید اسپیکر هوشمند فیس بوک چیست؟


افزایش امنیت در شبکه های اجتماعی آمریکایی

مایکروسافت، توئیتر و لینکدین از جمله شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی هستند که با هدف حفظ کاربران خود در حال تغییر سیاست ها در حوزه حریم شخصی هستند. بعد از رسوایی فیس بوک اعتماد به شبکه های اجتماعی آمریکایی به شدت کاهش یافته و کاربران نگرانند که باز هم چنین مشکلی ایجاد شود.

برخی مدیران این شبکه های اجتماعی سعی کرده اند تا برای بازگرداندن اعتماد و بهبود این وضعیت، سیاست های حریم شخصی خود را تغییر دهند، اما نکته جالب این که درصد بسیار کمی از کاربران از این تغییرات مطلع شده اند.

براساس بررسی هایی که در این مورد در شبکه های اجتماعی آمریکایی صورت گرفته مشخص شده که به طور متوسط تنها ۱۷ درصد از کاربران شبکه های اجتماعی بخش حریم شخصی سایت شرکت های فناوری بزرگ و شبکه های اجتماعی را مطالعه می کنند و از تغییرات آنها مطلع هستند.

براساس تحقیقات موسسه اکامی، اکثریت کاربران ایمیل هایی که توسط شبکه های اجتماعی آمریکایی برای آنها ارسال می شود را مطالعه نمی کنند. بنابراین بهتر است این مدیران برای جلب اعتماد از دست رفته کاربران از روش های موثرتری استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر